رئیس واحد جویبار: مهم ترین فرصت در ماه رمضان، فرصت استفاده از شب های قدر است

دکتر داریوش حمیدی ،در مراسم سوگواری ایام شهادت مولی الموحدین در واحد جویبار گفت : مهم ترین فرصت در ماه رمضان، فرصت استفاده از شب های تعیین سرنوشت، شب های معنویت، سبک کردن روح و روان انسان از بار گناهان و پاک کردن ظاهر و باطن از هر گونه آلودگی است.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم سوگواری ایام شهادت اولین مولای متقیان حضرت علی(ع) در مسجد صاحب الزمان(عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار برگزار شد.

در این مراسم دکتر داریوش حمیدی رئیس واحد جویبار ضمن عرض تسلیت اظهار کرد : « امام علی (ع) مظهر عدالت و احسان است و علاوه بر اجرای دقیق عدالت در جامعه، تا آخرین توان خود، در حد ایثار و فداکاری بی نظیر، به نیازمندان و مردم، احسان و مهربانی می کرد.

وی افزود احسان و بزرگواری و نیک منشی حضرت علی (ع) تا جایی است که حتی به فرزندش امام حسن (ع) فرمود: نسبت به ابن ملجم مهربان باش، او اسیر تو است، به او رحم و احسان کن . البته در حال حاضر این ملجم کم نداریم ابن ملجم های زمانه زیادند مانند تکفیری ها که همه ما آنها را در حادثه اخیر می شناسیم و در لباس دفاع از سنت، عملا در مسیر منافع غربیان گام برمی دارند در حال حاضر نیز حضور دارند. اولین گروه تکفیری که در اسلام درست شدند خوراج بودند. جهل و عصبیت نقطه اشتراک خوارج با جریان های تکفیری است. ایران امن‌ترین کشور در خاور میانه هست، با این حمله تروریستی اخیر تهران، کشور ما هوشیارتر از قبل شده و عزم و اراده برای از بین بردن تروریسم را بیشتر می‌کند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ابوالحسن قلی پور، مدیر فرهنگی و اجتماعی واحد جویبار زیبایی های زندگی اولین امام شیعیان را برشمرد و گفت : اولین زیبایی زندگی حضرت علی (ع) ولادت ایشان در بهترین نقطه زمین کعبه است و دومین زیبایی زندگی آن حضرت، شتافتن به دیدار معبود در بهترین شرایط در خانه خدا و شب قدر و سومین مورد آن حضرت جداکننده بهشتی ها و جهنمی ها در روز جزاست و خداوند را شاکریم که در جایی زندگی می کنیم که تفکر حضرت علی(ع) در وجودمان ریشه دوانده و ان شالله خداوند الطاف آن حضرت را شامل ما حال اکند.

200

کد خبر: 787543

وب گردی

وب گردی