روسای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به قدمت و پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اولین واحد دانشگاه آزاد اسلامی است که در سال 61 تأسیس شد.

وی به پتانسیل های قوی این دانشگاه تأکید کرد و افزود: حضور بیش از 500 عضو هیأت علمی در رشته های مختلف تحصیلی و وجود 110 آزمایشگاه و کارگاه تخصصی مجهز تنها از بخشی پتانسیل بالای این دانشگاه حکایت دارد.

دکتر انگجی همچنین به ظرفیت های موجود در واحدهای دانشگاهی این استان اشاره و تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف مورد نظر دانشگاه و کیفی بخشی به آن از تفاهمنامه همکاری با اداره کل استاندارد استقبال می کنیم .

وی تأکید کرد: استاندارد سازی ادوات و خد.مات با استفاده از تجارب دانشگاه در حل بسیاری از مشکلات موثر خواهد بود.

ساسان فرشی حق مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی نیز بر انعقاد و گسترش همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: اراده جدی داریم از پتانسیل عظیم دانشگاه آزاد اسلامی استان بهره مند شویم.

استفاده بهبنه از توانمندیهای علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی طرفین و همکاری در زمینه تدوین پیش نویس استاندارد های ملی و بین المللی، برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره های تخصصی و آموزشی، انجام طرحهای مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، استفاده از آزمایشگاه های تأیید صلاحیت شده و ارائه دوره های آموزشی مشترک به منظورتربیت نیروی انسانی مشخص در مقاطع مختلف تحصیلی از موضوعات مورد اشاره در این تفاهم نامه علمی و پژوهشی هستند.

جلسه امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل استاندارد آذربایجان شرقی به همت معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه 24 خرداد سالجاری در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.

200

کد خبر: 787547

وب گردی

وب گردی