بانک مهر اقتصاد شایعه ادغام این بانک با موسسات کوثر و ثامن را رد کرد

روابط عمومی بانک مهر اقتصاد شایعه ادغام این بانک با موسسات مالی و اعتباری کوثر و ثامن را تکذیب کرد و تمامی اخبار منتشر شده در این مورد را فاقد اعتبار دانست .

براساس ایسکانیوز از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، فعالیت این بانک به صورت مستقل در عرصه پولی و مالی کشور با قوت و قدرت ادامه دارد و اخبار برخی پایگاه های خبری و رسانه ها، شایعه و کذب محض است ، بنابر این سپرده گذاران و مشتریان گرامی هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.
بانک مهر اقتصاد، انتشار این گونه اخبار را ناشی از التهابات بوجود آمده اخیر در بازار پولی و مالی کشور دانست و تاکید کرد: انتشار این قبیل شایعات هیچ تأثیری در روند فعالیت ها و برنامه های فعلی و آتی بانک ندارد و اینگونه اخبارِ کذب و بی اعتبار نشأت گرفته از سوء استفاده و ضعف برخی رقبای بانک مهر اقتصاد در شبکه بانکی کشور می باشد.
بانک مهر اقتصاد همچنین انجام هرگونه مذاکره و توافق با موسسات اعتباری کوثر و ثامن را تکذیب کرد و افزود: با توجه به اینکه مقوله ادغام بانک ها و موسسات مالی در حوزه اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار می باشد این موضوع تا کنون در این دو نهاد تصمیم گیر، مطرح نشده و ابلاغیه ای به این بانک ارسال نشده است.
گفتنی است شایعات مطروح شده از سوی موسسات یاد شده منتشر می شود.

604

کد خبر: 787742

وب گردی

وب گردی