مهدی‌زاده مسابقات کشورهای اسلامی تلنگر خوبی برای من بود/ حضور در روز جهانی کاراته افتخار برزگی  برای من است

قهرمان کاراته جهان گفت: مسابقات کشورهای اسلامی تلنگری خوب برای من بود تا با انگیزه مضاعف در میادین بعدی به میدان بروم. 

امیر مهدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در خصوص شرایط خود در آستانه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا اظهار داشت: تمرینات تیم ملی در حال پیگیری است و خدا را شکر من نیز شرایط خوبی دارم. یک ماه تا مسابقات کاراته قهرمانی آسیا زمان باقی مانده است و با تداوم این روند امیدوار هستم نتیجه خوبی در مسابقات قزاقستان کسب کنم.

وی تصریح کرد: من بعد از مسابقات کشورهای اسلامی مدتی را استراحت کردم و بعد از آن با حضور در اردوی تیم ملی به دنبال رسیدن به بهترین شرایط هستم. قطعا در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به دنبال کسب بهترین مدال هستم و برای این مهم تمام تلاش خود را انجام می‌دهم. من به دنبال خوشرنگ‌ترین مدال هستم و قصد دارم مدال طلای دوره گذشته خود در ژاپن را مجددا تکرار کنم.

قهرمان کاراته جهان در خصوص کسب مدال برنز در مسابقات کشورهای اسلامی عنوان کرد: اگر عملکرد بهترین ورزشکاران دنیا را هم بررسی کنیم متوجه می‌شویم با توجه به انکه آنها هم انسان هستند گاهی مرتکب اشتباه می‌شوند. من نیز در باکو یک لحظه غفلت کردم و همین مسئله باعث شد از رسیدن به مدال طلا باز بمانم.

وی تصریح کرد: در طی سالیان اخیر هیچگاه غفلتی را که در مسابقات کشورهای اسلامی مرتکب شدم را انجام نداده بودم و همین غفلت 4 ثانیه‌ای در دیدار نیمه‌نهایی باعث شد مسابقه مساوی شود و با توجه به قانون جدید بازنده شوم. من با همه تجربه میادین مختلف باز هم سهوا مرتکب این اشتباه شدم اما مطمئن باشید اشتباه مسابقات کشورهای اسلامی را در مسابقات قهرمانی آسیا مرتکب نمی‌شوم و با هوشیاری خیلی بالا به دنبال بهترین نتیجه خواهم بود. مسابقات کشورهای اسلامی تلنگری خوب برای من بود تا با انگیزه مضاعف در میادین بعدی به میدان بروم.

مهدی‌زاده در خصوص حضور در مراسم روز جهانی کاراته در مونیخ آلمان یادآور شد: من روز گذشته برای حضور در مراسم روز جهانی کاراته که فدراسیون جهانی آنرا برگزار می‌کند به آلمان سفر کردم. فدراسیون جهانی برای این روز 35 مدرس از سرتاسر جهان را دعوت کرده است و من نیز با توجه به عملکردم در مسابقات جهانی و کاراته دنیا یکی از این 35 مدرس هستم. حضور من در این مراسم افتخار خیلی بزرگی برای من است و خدا را شاکرم که زحماتم در سالیان اخیر به خوبی دیده شده است.

قهرمان کاراته جهان در خصوص ماجرای کلاهبرداری که از اسم او صورت گرفته استف گفت: متاسفانه شخصی با استفاده از اسم من یک خانه را در سایتی برای فروش گذاشته است و با زیر نظر گرفتن برنامه‌های من از طریق کسانی که با من در ارتباط هستند از سه نفر بدون نوشتن قولنامه پول گرفته است.

مهدی‌زاده خاطر نشان کرد: این افراد نیز به واسطه اینکه من را می‌شناختند به این فرد کلاهبردار پول دادند . فایل صوتی صحبت این فرد با تقلید صدای من به دستم رسیده است و او خودش را امیر مهدی‌زاده به همه معرفی کرده است. من روز پنجشنبه با استفاده از مدارک، فایل صوتی و همچنین اسنادی که مالباختگان به دستم رساندند به پلیش فتا شکایت کردم.

603

کد خبر: 787865

وب گردی

وب گردی