سامانه اوقات فراغت جوانان در قم راه اندازی شد

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از راه‌اندازی سامانه اوقات فراغت ویژه تابستان سال 1396 در قم خبر داد.

به گزارش ایسکا نیوز،علی پارسانیا در این خصوص گفت: سامانه اوقات فراغت استان قم در مرحله بارگذاری اطلاعات برنامه‌ها قرار دارد و به زودی با تکمیل اطلاعات برنامه‌ها از تیرماه، جوانان و خانواده‌ها ‌ی توانند از خدمات این سامانه بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با دعوت از مراکز غیر دولتی برای ثبت برنامه‌های خود در این سامانه، عنوان کرد: سامانه اوقات فراغت با مصوبه ستاد اوقات فراغت استان قم و با هدف اطلاع‌رسانی آسان برنامه‌های فراغتی در تمامی نقاط استان به خانواده‌ها و جوانان و همچنین مدیریت برنامه‌های اوقات فراغت، در تمام نقاط راه‌اندازی شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: امیدواریم با همت کارشناسان دستگاه‌ها مختلف استانی، ورود اطلاعات تمامی برنامه‌ها به زودی تکمیل و از اول تیرماه به صورت گستره این سامانه به جوانان هم‌استانی معرفی شود.

وی تصریح کرد: از موسسات و مراکز غیر دولتی نیز به منظور ورود و ثبت اطلاعات برنامه‌های اوقات فراغت خود در این سامانه دعوت کرده‌ایم، زیرا این سامانه می‌تواند بستر بسیار خوبی برای معرفی برنامه‌ها و خدمات این مراکز به جوانان در تابستان سال جاری باشد.

پارسانیا که مسوولیت دبیرخانه ستاد اوقات فراغت استان قم را نیز بر عهده دارد، با تشریح نحوه ورود اطلاعات مراکز غیر دولتی در این سامانه خاطرنشان کرد: مراکز غیر دولتی در تماس با کارشناس دستگاه دولتی مرجع صدور مجوز خود می‌توانند نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه اقدام کرده و سپس برنامه‌های خود را در این سامانه به اطلاع تمامی جوانان هم‌استانی برسانند.

وی در پایان از بررسی زمینه‌های پویایی خانه جوانان استان قم در چهارمین جلسه هیات مدیره خانه جوانان این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این جلسه با موضوعاتی همچون تعیین سازوکارهای اجرایی، ویژه برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان و استفاده بهینه از فضاهای موجود برگزار شد.

منتشرکننده:امین محمودی نیا

کد خبر: 787876

وب گردی

وب گردی