لزوم همکاری های گسترده با دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه های معماری، عمران و شهرسازی

اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با حضور در اداره راه و شهرسازی شهرستان و دیدار با مهندس باقی رحمان پور ، انتصاب وی بعنوان رییس این اداره را تبریک گفتند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار دکتر کیوان شافعی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با بیان اینکه این تغییر و حضور مهندس باقی رحمان پور می تواند مناش خیر و برکت باشد گفت: اهمیت دانشگاه آزاد اسلامی و نقش آن در توسعه همه جانبه کشور و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در سطح استان و شهرستان انکار نشدنی است.

وی افزود: رسیدن به اهداف و ارتقا جایگاه واحد سقز، نیازمند تعامل هر چه بیشتر ارگان های سطح شهرستان با دانشگاه است که در این راستا تفاهم نامه هایی با ادارات منعقد گردیده و با توجه به حضور مهندس رحمن پور در پست ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان سقز اقدامات اولیه برای انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این ارگان و دانشگاه انجام گرفته که در آینده نزدیک عملی خواهد شد.

در ادامه رحمن پور بیان کرد: با توجه به اهمیت تخصص و حضور نیروی انسانی متعهد وجوان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی خصوصاً در حوزه های عمران و معماری، با افزایش تعامل این ارگان با واحد سقز مسیر توسعه شهرستان هموارتر از قبل خواهد شد.

200

کد خبر: 787932

وب گردی

وب گردی