ورزشگاهی مقاوم در لیگ هفدهم/ آزادی در دست مرمت

کار مقاوم‌سازی ورزشگاه آزادی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز، اواخر سال 95 و چند روز پس از حادثه تلخ پلاسکو بود که اخبار ضد و نقیضی درباره شرایط نه‌چندان مطلوب ورزشگاه آزادی منتشر شد و این نگرانی را ایجاد کرد که ممکن است این اتفاق تلخ که منجر به مرگ تعدادی از هموطنان شد، این بار در استادیوم رخ دهد.

پس از انتشار این اخبار و حتی یک فیلم، مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در نشست خبری اعلام کرد که در این ورزشگاه خطر ریزش وجود ندارد اما نیاز به مقاوم‌سازی دارد که این کار چه در بخش سطحی استادیوم و چه در بخش سازه‌ای آن مورد نیاز است.

وی همچنین در اواخر اردیبهشت 96 عنوان کرد که کار مقاوم‌سازی پس از دیدار روز 22 خرداد تیم‌های ایران و ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 آغاز می‌شود که این شرایط نیز محقق شد.

مدبر در این باره گفت: کار مقاوم‌سازی بلافاصله پس از این بازی و بدون از دست دادن زمان آغاز شد. در ابتدای این پروژه، موضوع مقاوم‌سازی جایگاه‌های 35 و 36 را در دستور کار قرار دادیم. کار در دو بخش صورت می‌گیرد؛ بخش اول مربوط به ترمیم بتن‌ها و آن مناطقی است که صندلی‌ها روی آن قرار می‌گیرد و بخش دوم نیز مربوط به مقاوم‌سازی بتن اصلی می‌شود.

602

کد خبر: 787933

وب گردی

وب گردی