رونالدو بهانه‌ای برای ترک مادرید ندارد

مهاجم رئال مادرید در صورت لزوم باید در دادگاه اسپانیا حاضر شود و ترک این کشور و رئال مادرید، مشکل او را حل نمی‌کند.

به‌ گزارش ‌ایسکانیوز ‌و ‌به نقل از آس، دادگاه پوسوئلو آلارکن تجربه زیادی در رابطه با فرار مالیاتی دارد. مونیکا گومس فرر قاضی شماره یک این دادگاه شکایت دادستانی ‌اسپانیا را به خاطر فرار مالیاتی ۱۴.۷ میلیون یورویی کریستیانو رونالدو بررسی خواهد کرد. گومس فرر تجربیات مشابه دیگری در این زمینه داشته است و او نقش اصلی را در تصمیم‌گیری درباره قضیه رونالدو دارد. او می‌تواند شکایت دادستانی را در آرشیو بگذارد یا رونالدو را به دادگاه فرا بخواند. فرر ابتدا باید این موضوع را بررسی کند و بعید به نظر می‌رسد در این قضیه با تاخیر عمل کند.

اگر پرونده، جریان معمول خود را پیش ببرد قاضی رونالدو فرا خواهد خواند تا به عنوان شاهد (یا متهم ) حاضر شود. از طرفی مهاجم پرتغالی مجبور است در دادگاه حاضر شود. رونالدو اگر در ‌اسپانیا بماند، رئال مادرید را ترک کند یا در کشور دیگری پا به توپ شود باید در دادگاه حاضر شود. اتفاق مشابه برای آنخل دی ماریا رخ داد. هافبک آرژانتینی مجبور شد مارس گذشته در دادگاه پلاسا کاستیا حاضر شود. او بازیکن پاری ‌سن‌ ژرمن بود اما مجبور شد برای حضور در دادگاه به ‌اسپانیا سفر کند. اگر رونالدو از این کار سر باز بزند، دادگاه در جست و جوی او خواهد رفت و او دستگیر خواهد شد.

اگر مهاجم رئال مادرید متهم شناخته شود ۶۰ روز فرصت دارد که جرم خود را کاهش دهد، اگر ۱۴.۷ میلیون یورو را بپردازد باز هم برای او حکم زندان تعیین خواهند کرد. با این حال حفظ رونالدو به تصمیم دادگاه بستگی دارد.

604

کد خبر: 787940

وب گردی

وب گردی