رادوشویچ: طارمی  بزرگترین ستاره ایران است

مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس که مورد توجه باشگاه دینامو زاگرب است، مورد تمجید ویژه‌ هم‌تیمی کرواتش قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس گزارش روزنامه «وچرنجی لیست» کرواسی، باشگاه دینامو زاگرب نسبت به جذب مهدی طارمی، ملی‌پوش پرسپولیس علاقه‌مند است و این تیم دسته اول کرواسی به دنبال جذب مهاجم گلزن قهرمان لیگ برتر ایران است.

بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس در تمجید از هم‌تیمی خود گفت: پیوستن طارمی به دینامو فوق‌العاده خواهد بود. مهدی طارمی در حال حاضر به همراه سردار آزمون بزرگترین ستاره‌های فوتبال ایران هستند. شکی نیست که او مهاجمی واقعی است و از مهاجمان کنونی دینامو یعنی هودزیچ و هنریگوئس بهتر است. قطعاً طارمی می‌تواند در یک فصل 15 تا 20 گل برای دینامو به ثمر برساند.

وی اظهار داشت: چطور او را می‌توانم توصیف کنم؟ طارمی همیشه پشت محوطه حریفان است. او یک گلزن واقعی است. در کنار اینها او بهترین گلزن لیگ برتر ایران، بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا و یکی از بهترین گلزنان تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 است. طارمی با اختلاف بزرگترین ستاره فوتبال ایران است، بازیکنی که به خاطر محبوبیت بالایی که دارد، حتی نمی‌تواند به راحتی به خیابان‌ها برود. این را می‌دانم که طارمی می‌خواهد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد.

طارمی 24 ساله که 19 بازی ملی و 10 گل زده در کارنامه‌اش دارد، در فصل اخیر در 45 بازی از رقابت‌های مختلف برای پرسپولیس به میدان رفت و 30 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل هم داد.

602

کد خبر: 787948

وب گردی

وب گردی