عبدالجبار کاکایی و حامد عسکری ماجراهای «شعر و فضای مجازی» را بررسی می‌کنند

در ششمین برنامه از سلسله نشست‌های «یکشنبه‌های شعر» بنیاد شعر و ادبیات داستانی، عبدالجبار کاکایی، ابراهیم اسماعیلی اراضی و حامد عسکری، نمایندگان سه نسل از شاعران کشور به بررسی فواید و آسیب‌های شعر در فضای مجازی می‌نشینند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، ششمین نشست یکشنبه‌های شعر، فردا به موضوع «شعر و فضای مجازی» اختصاص دارد که با کارشناسی و اجرای غلامرضا طریقی، ترانه‌سرا و سردبیر پایگاه نقد شعر در تالار جلال آل‌احمد برگزار خواهد شد.

در این نشست، چه آنان که معتقدند فضای مجازی به شعر کشور کمک کرده و چه آنان که عقیده دارند فضای مجازی به شعر آسیب زده است، نظرات خود را به صورت جدی و مباحثه‌ای مطرح خواهند کرد. بنیاد شعر و ادبیات داستانی از عموم علاقه‌مندان دعوت کرده تا در این بحث مهم مشارکت داشته باشند.

نشست «شعر و فضای مجازی» فردا 28 خرداد از ساعت 16:30 دقیقه در تالار جلال آل‌احمد، واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی پنج، پلاک 6 برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «یکشنبه‌های شعر» هر هفته به یکی از موضوعات شعری اختصاص دارد. این جلسات به ترتیب در ماه به «مبانی نظری شعر» با حضور اسماعیل امینی، «شعرخوانی و نقد شعر» با حضور استاد محمدعلی بهمنی، «ادبیات آهنگین» با حضور و اجرای ابراهیم اسماعیلی اراضی و «داستان شعر» با اجرای غلامرضا طریقی پیش می‌رود.

502

کد خبر: 787990

وب گردی

وب گردی