یوسف شاهی:  هدف ما پیشرفت و توسعه گلف کشور است

دبیر فدراسیون گلف گفت: مسابقات قهرمانی کشور نفرات برتر را برای حضور در تورنمنت های جهانی و بین المللی مشخص خواهد کرد.

فریدون یوسف شاهی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص مسابقات کشوری گلف عنوان کرد: این دوره از مسابقات در 2 رده سنی زیر 18 سال و 18تا 40 سال یه میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود. تیم های شرکت کننده 10 تیرماه به تهران سفر می کنند و یک جلسه تمرینی خواهند داشت، مسابقات در روزهای 11 و 12 تیر برگزار می شود.

وی ادامه داد: درحال حاضر تعداد دقیق شرکت کننده ها مشخص نیست و مسوولان قرار است هرچه سریع تر تیم هایشان را معرفی کنند، اما طبق سال های گذشته حدود 12 تیم در این مسابقات شرکت خواهند کرد. مسابقات قهرمانی کشور نفرات برتر را برای حضور در تورنمنت های جهانی و بین المللی مشخص خواهد کرد و پس از انتخاب آن ها به اردو رفته تا برای مسابقات جهانی آماده و اعزام شوند. برگزاری این تورنمنت ها به پیشرفت ورزش گلف در کشور کمک زیادی کرده و سطح بازیکنان را بالا برده و آن ها با تجربه بیشتری پا به مسابقات بین المللی خواهند گذاشت.

دبیر فدراسیون گلف در خاتمه افزود: هدف ما پیشرفت و توسعه گلف در کل کشور است، ما قصد داریم تیمی حرفه ای و لیگی پویا را پرورش دهیم. لیگ دسته یک گلف 21 الی 24 تیرماه در اصفهان برگزار خواهد شد، سعی مسوولان بر این است با برگزاری مسابقات مختلف این رشته ورزشی برطرفدار را در عرصه های بین المللی ببینیم.

602

کد خبر: 788004

وب گردی

وب گردی