از عملکرد بازیکنان راضی هستم/ آنها آینده بسکتبال هستند و نباید رها شوند

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود در مسابقات جهانی معتقد است آنها تجربه خوبی از حضور در این رقابت‌ها به دست آورده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، حسن پالار در پایان مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال و کسب عنوان هشتمی گفت: مسابقات جهانی در سطح بالایی برگزار شد و شاگردانم با تمام قدرت برابر حریفانشان قرار گرفتند و مسابقه دادند و من از عملکردشان راضی هستم.

وی افزود: درباره عملکرد فنی تیم باید جلسه‌ای برگزار شود تا اشکالات و نواقص را بررسی کنیم. مشکلاتی که جزئی و کوچک به نظر می‌رسند، اما در مسابقات، بزرگ و موثر جلوه می‌کنند.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال ایران به تجربه‌ای که شاگردانش از این مسابقات به دست آوردند اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه شاگردانم تجربه خوبی از این مسابقات کسب کردند و بسیار خوشحال کننده است که 70 درصد ملی‌پوشان در مسابقات دوره بعد حضور دارند و از تجربیاتشان استفاده خواهند کرد. به نظر من این بازیکنان آینده بسکتبال هستند و نباید رها شوند.

ایران در مرحله گروهی رقابت‌های جهانی بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال مقابل استرالیا، برزیل و ایتالیا پیروز شد و برابر تیم‌های ترکیه و کانادا تن به شکست داد. در مرحله یک چهارم نهایی نیز برابر انگلستان و فرانسه شکست خورد و عنوان هشتم را به خود اختصاص داد. این مسابقات از 16 خرداد ماه در شهر تورنتو آغاز شد و شب گذشته با قهرمانی انگلیس به پایان رسید.

604

کد خبر: 788044

وب گردی

وب گردی