خانه تکانی در هیات مدیره سرخابی ها/ صدای پای منتقمی و غریب

هدف اصلی و سیاست وزارت ورزش و جوانان برای لیگ هفدهم ترمیم هیات مدیره دو تیم پرطرفدار پایتخت اعلام شده است!

به گزارش ایسکانیوز، در آستانه شروع لیگ هفدهم، جایی که همه به دنبال جذب بازیکن و آماده سازی تیم هایشان برای فصل جدید بودند، خبری برنامه سرخابی های پایتخت را حسابی برهم زد؛ تغییرات اساسی در باشگاه و روی کار آمدن هیات مدیره های جدید برای حضوری قدرتمند تر در لیگ برتر! محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو در جمع خبرنگاران درباره واگذاری سرخابی‌ها صحبت کرد.

هیأت مدیره فعلی پرسپولیس عبارتند از: علی‌اکبر طاهری، حمید گرشاسبی، جعفر کاشانی، محمد زادمهر و فرشید گلزاده که در حال حاضر فعالیت دارند و طبق نتیجه هایی که این فصل سرخ پوشان گرفتند نشان از عملکرد قدرتمند آن هاست. محمد دادگان و بهروز منتقمی نیز از گزینه های حضور در هیات مدیره پرسپولیسی ها هستند.

هیأت مدیره استقلال بعد از درگذشت منصور پورحیدری و استعفای شهاب جهانیان در حال حاضر سید رضا افتخاری، مسعود معینی و حسن زمانی را در اختیار دارد. علی جباری، محمد غریب و جواد قراب دو پیشکسوت باشگاه استقلال هستند که شانس حضور در ترکیب جدید هیات مدیره این باشگاه را دارند.

گفته می شود که ثبات در مدیریت باشگاه های استقلال و پرسپولیس یکی از سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شود اما معاون وزیر ورزش از تغییر برخی از اعضای هیأت مدیره سرخابی ها خبر داد که احتمالاً در ادامه به مدیران عامل نیز ختم شود!

602

کد خبر: 788046

وب گردی

وب گردی