پیام تسلیت وزیر اطلاعات در پی شهادت شهید "حسن عشوری"

وزیر اطلاعات در پی شهادت شهید "حسن عشوری" در جریان حوادث تروریستی چابهار پیام تسلیت داد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب شهداء والصدیقین

خانواده محترم و گرامی شهید حسن عشوری

سرباز گمنام امام زمان(عج) و مجاهد فی سبیل الله، شهید حسن عشوری در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنانش از جان عزیز و خون پاک خود گذشت و با بزرگی ، افتخار ، پایمردی و مبارزه با تروریست های وابسته و فریب خورده که پیش از این با اقدامات ضد انسانی و خائنانه خود تعدادی از هموطنان عزیزمان را در تهران به شهادت رساندند و قصد داشتند تا خون های پاک دیگری را برای خوش آمد اربابان خود بریزند و قامت استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سخره بگیرند در مسیر مبارزه با تروریسم با افتخار و رشیدانه به لقاء الله پیوست.
این جانب شهادت این عزیز را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) . ملت شریف ایران به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) و همرزمان این شهید و به شما خانواده‌ی گرامی تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منّان برای آن شهید، علوّ درجات و برای سایر بازماندگان صبر و سلامتی آرزوی می نمایم.
ان شاءالله با تلاش مجدانه فرزندان رشید و شجاع ملت ایران در وزارت اطلاعات و سایر دستگاه های نظامی و انتظامی، به زودی انتقام خون پاک این شهید و سایر شهداء را از تروریست ها و مزدوران فرومایه و حامیان آن ها گرفته خواهد شد.

سیدمحمود علوی

302

کد خبر: 788095

وب گردی

وب گردی