آموزش کتابداران کتابخانه‌های کانون توسعه فرهنگی کودکان

هفتمین دوره آموزش کتابداران کتابخانه‌های کانون توسعه فرهنگی کودکان در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر رسیده، هفتمین دوره آموزش کتابداران کتابخانه‌های کانون توسعه فرهنگی کودک از 3 تا 10 شهریور ماه در محل اردوگاه ناجا به مدت یک هفته برگزار خواهد شد و در طی این مدت 50 نفر از کتابداران و دستیاران آن‌ها مورد بازآموزی قرار خواهند گرفت.

خدمات‌رسانی کتابداران، وظایف کتابدار، آشنایی با ادبیات کودک، شیوه‌های ترویج کتاب‌خوانی، آموزش کامپیوتر و کارگاه جلب مشارکت‌های محلی و ... از مواردی است که در این دوره مورد بازآموزی قرار می‌گیرد.

بنا بر اعلام، کانون توسعه فرهنگی کودکان با هدف بالا بردن سطح دانش عمومی، اعتلا و گسترش فرهنگ و هنر و اخلاق دینی برای کودکان، به‌ویژه کودکان نقاط محروم کشور تأسیس شده است و از آن‌جا که هیچ جنبه‌ای از زندگی بدون آموختن فرهنگ مربوط به آن و البته از دوران کودکی، نمی‌تواند به کمال برسد، کانون توسعه فرهنگی کودکان با همراهی و همکاری دوستداران کودکان و با استفاده از تخصص‌ها و تجربه‌های آنان در توسعه و پربار کردن جهات فرهنگی - اجتماعی زندگی کودکان سراسر کشور فعالیت می‌کند. این فعالیت‌ها را اعضای داوطلب به عهده دارند و کلیه هزینه‌های این مؤسسه از راه کمک‌های افراد فرهنگ‌دوست و دوستدار کودکان تأمین می‌شود.

502

کد خبر: 788127

وب گردی

وب گردی