ترامپ برگزارکننده مراسم عروسی پسرش را به یک سمت مهم منصوب کرد!

دونالد ترامپ «لین پاتون» را که هیچ تجربه‌ای در امور مسکن ندارد، به عنوان رئیس دفتر وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا انتخاب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وکس، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا همیشه ادعا کرده است که بهترین افراد را برای سمت های مختلف در دولت خود برگزیده است؛ اما با گذشت زمان مشخص می شود که "بهترین" از نگاه دونالد ترامپ به معنای "داشتن ارتباط با خانواده ترامپ" است.

به عنوان مثال، دونالد ترامپ به تازگی «لین پاتون»، برگزارکننده مراسم عروسی پسر خود را به سمت رئیس دفتر "وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا" در نیویورک و نیوجرسی منصوب کرده است.

لین پاتون که هیچ تجربه ای در حوزه مسکن ندارد، هم اکنون به دستور ترامپ چنین مسئولیتی را بر عهده گرفته است. وی در 8 سال گذشته با خانواده ترامپ ارتباط نزدیکی داشته است و حتی بازی های گلف را در زمین های دونالد ترامپ برگزار کرده است.

بر اساس صفحه پاتون در شبکه اجتماعی تجاری «لینکدین»، وی از سال 2011 به عنوان معاون بنیاد «اریک ترامپ» فعالیت داشته است که هم اکنون بخاطر اتهامات فساد مالی تحت بررسی قرار دارد. وی همچنین مشاور ارشد کمپین ریاست جمهوری ترامپ در سال گذشته میلادی بود.

پاتون که در چند سال گذشته مراسم و رویدادهای مختلف خانواده ترامپ را برنامه‌ریزی کرده است، جشن عروسی «اریک ترامپ»، پسر دونالد ترامپ را در سال 2014 در عمارت اعیانی مارالاگو برگزار کرد.

لین پاتون در این سازمان مسئولیت نظارت بر برنامه های مسکن فدرال را بر عهده خواهد داشت. در حال حاضر حدود 70 درصد از بودجه عملیاتی مسکن نیویورک و 100 درصد از بودجه تعمیرات از طریق سازمانی که پاتون قرار است اداره کند، تهیه می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

305

کد خبر: 788141

وب گردی

وب گردی