ووشوکاران راه یافته به اردوی تیم ملی جوانان مشخص شدند

رقابت های انتخابی تیم ووشوی جوانان ایران برگزار شد و در پایان نفرات راه یافته به اردوی آماده سازی این تیم مشخص شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون ووشو؛ رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، اواخر شهریورماه سال جاری به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد و تیم ایران در دو بخش تالو و ساندای دختران و پسران به مصاف حریفان می رود.
در این راستا، مسابقات انتخابی در دو بخش ساندا و تالوی پسران برگزار شد تا ووشوکاران راه یافته به اردوی تیم جوانان مشخص شوند.
اردوی آماده سازی ووشوکاران جوان کشورمان از امروز (یکشنبه) آغاز به کار کرد.

**سانداکاران راه یافته به اردوی تیم ملی جوانان:
در وزن منهای 48 کیلوگرم: «علی افشانی پور» از کهکیلویه و بویراحمد و «امیر مهدی زاده» از آذربایجان شرقی با غلبه بر حریفان اردونشنین شدند. در مبارزه بین این دو نفر نیز، افشانی پور به برتری دست یافت.
در وزن منهای 52 کیلوگرم، «حسین خدادادی» از تهران و «امیرحسین نوری» قزوین اردونشنین شدند که در بازی مستقیم آنان هم، خدادای پیروز شد.
در وزن منهای 56 کیلوگرم، «پویا سلیمان زاده» از تهران و «محمد فرهادی» از فارس به اردو رسیدند که در رقابت بین آنان هم سلیمان زاده برنده شد.
در وزن منهای 60 کیلوگرم، «عرفان بویری» از خوزستان و «علیرضا ریگی» از سیستان جواز حضور در اردو را کسب کردند.مبارزه بین این دو نفر هم با پیروزی ریگی به اتمام رسید.
در وزن منهای 65 کیلوگرم، «علی محمدی» از زنجان و «مهرشاد رستمی» از تهران به اردو رسیدند و بازی مسقیم این دو سانداکار با برتری محمدی همراه شد.
در وزن منهای 70 کیلوگرم، «محمد افشاری» از فارس و «عادل جلالی» از مازندران به عنوان اردونشین معرفی شدند.مبارزه بین این دو ووشوکار جوان با پیروزی جلالی به اتمام رسید.
در این وزن، «آرمین افراز» از قزوین با مجوز پزشک در مرحله نخست انتخابی حضور نداشت و از دور دوم انتخابی ها به میدان می رود.
در وزن منهای 75 کیلوگرم، «احمد واحدی» از سمنان و «مهدی قنبری» از اردیبل به اردو رسیدند.واحدی در مبارزه مستقیم با قنبری صاحب برتری شد.
در وزن منهای 80 کیلوگرم، «آرمین ادیبی» از فازس و «محمدصابر باقلانی» از ایلام اردونشنین لقب گرفتند.در مبارزه بین این دو، ادیبی به پیروزی رسید.
در این وزن «حسن خادمی» از مازندران با مجور پزشک در مرحله نخست انتخابی حضور نداشت و از دور دوم انتخابی ها به میدان می رود.
(در بخش ساندا بین دو نفر برتر راه یافته هر وزن به اردو، مبارزات انتخابی برگزار می شود و هر سانداکاری که زودتر صاحب دو پیروزی شود به عنوان نفر برتر وزن معرفی می شود)
تیم ووشوی جوانان ایران، سهمیه اعزام پنج سانداکار در بخش مردان به مسابقات قهرمانی آسیا را دارد.

603

کد خبر: 788343

وب گردی

وب گردی