باید ظرفیتی از نظام مالی و بانکی کشور صرف تبدیل شدن دانش به محصولات و خدمات شود

مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و بازدید از بخش های مختلف و مراکز تحقیقاتی، ضمن دیدار با دکتر موسی خانی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان و نخبگان این دانشگاه آشنا شدند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر اخلاقی فیض آثار در حاشیه ی این بازدید با تاکید بر اینکه از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، احساس خوبی دارد، گفت: وقتی انسان در مجموعه ای حاضر می شود که مشغول تولید دانش هستند و نوآوری در همه جا موج می زند، حس بسیار خوبی پیدا می کند.

وی افزود: امروز هم از نزدیک زحمات دوستان و پژوهشگران را ملاحظه کردیم و هم دستاوردهای کار آنان را دیدیم. تلاشِ موفق شان را دیدیم و همه ی این ها اسباب این خواهد بود که نظام بانکی کشور نیز خودش را مقید به این بداند که با این حرکت بسیار ارزشمند همراهی کند.

دکتر اخلاقی تصریح کرد: امیدوار هستیم ما هم بتوانیم در این حرکت با عزیزانی مانند دکتر موسی خانی که تمام هم و غم و انرژی خود را گذاشته اند برای این که کشور بتواند سربلندی و سرآمدی را در دانش و پژوهش کسب کند، همراه و همگام باشیم.

مدیرعامل بانک ملت در خصوص همکاری بانک ها و دانشگاه ها هم گفت: صرف نظر از این که بانک ها از چه موقعیتی برخوردار هستند، باید ظرفیتی از نظام مالی و بانکی کشور صرف تبدیل شدن دانش به محصولات و خدمات شود و دانشگاه ها بتوانند به نوعی عواید آن را به چشم ببیند تا انگیزه و موتور محرکی برای تشویق و جذب نیروهای با دانش، باانگیزه و کارآفرین در این حوزه شود. ما هم در این مسیر همراه خواهیم بود و همانطور که دکتر موسی خانی فرمودند طرح های جدیدی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم سهم خود را برای تحقق انتظارات از این طرح ها ایفا و انجام وظیفه کنیم.

شایان ذکر است؛ مدیرعامل بانک ملت و هیات همراه در این بازدید با حضور بر مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و قرائت فاتحه، ادای احترام کردند.

200/202

کد خبر: 788411

وب گردی

وب گردی