چرا باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودهن در جشنواره فرهیختگان برگزیده شد؟

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در پنجمین جشنواره فرهیختگان به عنوان یکی از سه باشگاه پژوهشگران برتر انتخاب و از سعیده حاجی قاسمی مسئول آن قدردانی و تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سعیده حاجی قاسمی، درباره این موفقیت و فعالیت‌های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد رودهن اظهار کرد: این باشگاه در سال 1385 راه‌اندازی شد و اکنون با 78 عضو در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی همچون چاپ مقاله، برگزاری کنفرانس و همایش‌های علمی، برگزاری بازدیدهای علمی، شرکت در نمایشگاه‌های مختلف پژوهشی و برگزاری مسابقات علمی فعالیت دارد.

وی از چاپ 30 مقاله، 15 مقاله علمی پژوهشی، شرکت در 4 کنفرانس خارجی و 10 کنفرانس داخلی و چاپ 10 کتاب در واحد رودهن خبر داد و گفت: بررسی و تصویب 7 طرح پژوهشی و عقد قرارداد 5 طرح پژوهشی برای اعضای باشگاه، برگزاری سمینار علمی تخصصی یک روزه با عنوان «طراحی سازه‌های فلزی با نرم‌افزار سازه نگار»، بازدید جمعی از اعضای این باشگاه از جشنواره ملی اختراعات و ابتکارات تهران در برج میلاد، بازدید اعضا از پارک علم و فناوری پردیس،

برگزاری 5 کارگاه آموزشی داخلی و یک کارگاه منطقه‌ای با حضور دکتر مهدی مرجانی و... از جمله فعالیتهای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد است.

دکتر قاسمی از صدور مجوز برای انجام فعالیت پژوهشی برخی اعضا برای دانشکده علوم دارویی و علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، بازدید جمعی از اعضای باشگاه از نمایشگاه دستاوردهای خانواده شریف در محل دانشگاه صنعتی شریف تهران، اعزام 15 عضو باشگاه به اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس، پرداخت بن کتاب به اعضای باشگاه، بررسی مدارک اعضای باشگاه و انتخاب عضو برتر سال 1394 امیرپرویز خسروی امیری و 95 سعید یزدی راوندی، برگزاری همایش ملی مشترک با عنوان «روش‌های عددی در مهندسی عمران» با باشگاه پژوهشگران واحد مشهد، ارسال پرونده 12 عضو باشگاه به ستاد مرکزی برای بررسی و تأیید به عنوان عضو استعداد درخشان باشگاه (ادب) از شهریور 94 تا کنون و... به عنوان دیگر فعالیتهای باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد رودهن نام برد.

وی افزود: شرکت در نمایشگاه اختراعات و آثار پژوهشی اعضا در مجلس شورای اسلامی، اختراع توربو شارژ توربینی توسط احمد عسگر نجفی، کسب رتبه باشگاه برگزیده در اجلاس سراسری باشگاه پژوهشگران جوان در سال 94 از سوی دکتر حاجی قاسمی رئیس باشگاه، پیشنهاد طرح ملی «برگزاری کارگاه آموزشی مجلات معتبر » در مراکز استان‌ها برای اعضای باشگاه و اعضای هیات علمی، کسب رتبه دانشجوی برتر در استان تهران در سال 94 از سوی ساناز پورعلی عضو باشگاه پژوهشگران جوان واحد رودهن، شرکت مسئول باشگاه واحد رودهن در کنفرانس بین‌المللی «انقلاب صنعتی چهارم» در سال 94 و 95 و برگزاری مسابقات دومینو و... از دیگر فعالیتهای این باشگاه است.

200

کد خبر: 788446

وب گردی

وب گردی