چالاک سازی دولت دوازدهم باید در اولویت باشد

یک عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی تغییرات در کابینه دولت دوازدهم نسبت به دولت یازدهم را با توجه به برنامه‌های دکتر روحانی امری ضروری دانست.

به گزارش ایسکانیوز، محمد آشوری در خصوص کابینه دولت دوازدهم و ضرورت‌های مورد لحاظ در چیدمانش، افزود: رئیس‌جمهور خود نیز به تغییراتی در کابینه دولت دوازدهم نسبت به دولت یازدهم تأکید داشته است و بنده هم به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌رئیسه به این موضوع اعتقاد دارم.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی برای چالاک سازی دولت بازنگری در کابینه دولت یازدهم را یک ضرورت می‌داند، اظهار کرد: با توجه به رویکرد دکتر روحانی در دولت دوازدهم و برنامه‌های مدنظرش، چالاک سازی دولت ضرورت تغییر مناسب را ایجاد کرده است و این اتفاق باید حتماً صورت بگیرد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس در خصوص همدلی در مجمع نمایندگان استان و ضرورت وفاق بین نمایندگان، خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود در بین مجمع نمایندگان همدلی وجود ندارد، قبول ندارم گرچه اختلاف‌سلیقه وجود دارد و این موضوع امری طبیعی است.

آشوری با اشاره به اینکه این اختلاف‌سلیقه نباید منجر به آسیب به انجام وظایف محوله شود، عنوان کرد: همواره بنده سعی کرده‌ام که با سایر نمایندگان حرکتی را در این راستا انجام دهیم که با رعایت حدود اختلاف‌سلیقه به سمت افزایش دغدغه‌های مردم پیش نرویم بلکه به سمت حل مشکلات مردم گام برداریم.

این عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به سهم خودم سیاستم همواره بر این بوده که با صبر و بردباری در جهت تأمین هدفی که مردم به دنبال آن هستند، حرکت کنیم.

302

کد خبر: 788461

وب گردی

وب گردی