ارتقاءعلمی رئیس واحد بندرعباس از استادیاری به دانشیاری

رییس واحد بندرعباس موفق شد باکسب شایستگی علمی وپژوهشی وطی حکمی ازسوی دکترعلی محمد نوریان ـ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ،مرتبه خود را از استادیاری به دانشیاری ارتقاء بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی باقری استادیار تمام‌وقت و عضو هیات علمی گروه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس توانست با تلاش و کوشش های علمی و پژوهشی خود با پیشنهاد کمیته منتخب این واحد دانشگاهی و موافقت هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه علمی خود را ارتقا ء دهد.

در این حکم که از سوی سرپرست دانشگاه صادر شده آمده است: موضوع ارتقای علمی شما در یکصد و ششمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت که ضمن تبریک به مرتبه دانشیاری ارتقا می یابید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثرتری بردارید.

به گزارش ایسکانیوز، این دانشیار دانشگاه چاپ 4 عنوان کتاب، بیش از 32 مقاله علمی، پژوهشی و isi ،مشاوره بیش از 80 پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشدو کسب چند رتبه علمی و پژوهشی را در سطوح دانشگاهی، منطقه ای و کشوری در کارنامه خود دارد.

وی سابقه5 سال رئیس واحد بندر لنگه ،یکسال معاونت اداری مالی بندر لنگه، 5 سال رئیس واحد بندرعباس و 3 سال رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با خود همراه دارد.

توسعه بیش از 35 رشته دکتری تخصصی و 80 رشته کارشناسی ارشد ،ساخت شهرک فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ،ساخت 43 هزارمتر مربع پروژه اداری ،آموزشی ،فرهنگی و پژوهشی ،جذب بیش از 70عضو هیات علمی ،مدرس بیش از 30 کارگاه در مجامع علمی و ادارات و راه اندازی بیش از 15 کارگاه و آزمایشگاه از جمله خدمات ارزنده ای است که این دانشیار در سطح استان هرمزگان انجام داده است.

مهدی باقری در حال حاضر رئیس واحد بندرعباس و استان هرمزگان و دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی این استان است.

200

کد خبر: 788462

وب گردی

وب گردی