برنامه مصاحبه پذیرفته‌شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی مشخص شد

مصاحبه دکتری با حضور تقریبی بیش از هزار و 900 داوطلب از 23 تیرماه به مدت 4 روز در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد انجام می شود. 

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علی فیروزنیا رئیس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در جلسه ستاد اجرایی فرایند مصاحبه دکتری استان خراسان شمالی گفت: با توجه به تدبیر ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی مصاحبه آزمون دکتری تخصصی امسال برای نخستین بار به صورت استانی برگزار خواهد شد.
فیروزنیا خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست تمرکززدایی سازمان، باید شرایط مطلوب و ایده آلی را برای هرچه بهتر برگزار کردن این دوره از مصاحبه دکتری در استان فراهم کنیم.
رئیس واحد بجنورد اظهار کرد: در پذیرش دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ۵۰ درصد به نمره کتبی داوطلب و ۵۰ درصد سوابق علمی(20درصد) و مصاحبه(30درصد) اختصاص داده شده است.
رئیس ستاد اجرایی مصاحبه دکتری افزود: برای انجام مصاحبه به تفکیک رشته- گرایش، یک مدیرگروه و بین 3 تا 5 نفر عضو هیات علمی واجد شرایط و با حداقل مرتبه علمی استادیاری با تخصص مرتبط با رشته و گرایش مربوط حضور خواهند داشت.
فیروزنیا خاطرنشان کرد: با توجه به رشته های تحصیلی، مصاحبه دکتری با حضور تقریبی بیش از هزار و 900 داوطلب در سه مکان دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم انسانی و سالن دفاعیه از 23 تیر به مدت 4 روز در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد انجام می شود.
وی افزود: احکام اعضای ستاد اجرایی فرایند مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و همچنین احکام مدیران گروه های تخصص آموزشی صادر شده و محل های مصاحبه به تفکیک رشته گروه های آموزشی در محل های دانشکده ها معین و با انجام مصاحبه و بر اساس نمره کتبی داوطلبان در آزمون و نمره مصاحبه واجدین شرایط برای حضور در واحدهای بجنورد و شیروان در 13 رشته دکتری مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی 97-96 معرفی خواهند شد.
جلسه ستاد اجرایی فرایند مصاحبه دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی با حضور معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و دبیر اجرایی فرایند مصاحبه، و مدیران گروه های آموزشی جغرافیا و برنامه ریزی شهری، مشاوره، روانشناسی، مهندسی برق الکترونیک، مهندسی برق قدرت، زبان و ادبیات فارسی، علوم و مهندسی باغبانی، فیزیولوژی ورزشی، تاریخ، مدیریت آموزشی و زراعت در سالن جلسات ساختمان اداری برگزار شد.

200

کد خبر: 788521

وب گردی

وب گردی