رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید کرد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به همراه اعضای هیات علمی، مدیران و معاونان این دانشگاه از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قران کریم بازدید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در غرفه دانشگاهیان حضور یافت و به بررسی و بازدید دستاوردهای علوم قرآنی دانشگاهیان پرداخته و با محققان گفتگو کرد.
وی خاطر نشان کرد: غرفه های این بخش ابتکاراتی در بر داشت که حتی دانش آموزان را جذب غرفه ها کرده بود و این ابزار مهمی برای نقش بستن قرآن در ذهن این طبقه سنی است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: این دانشگاه نیز در این نمایشگاه با بهره گیری از ظرفیت دانشجویی در راستای مهارت آموزی و معرفی رشته های دانشگاه اقدامات خوبی را انجام داده است.
وی در خصوص نقش حمایتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه قرآن و عترت تاکید کرد: ایجاد مرکز فعالیت های قرآن و عترت در ساختار دانشگاه نشان دهنده حمایت و دغدغه این دانشگاه در حوزه فعالیت های قرآنی است.
دکتر امید اظهار داشت: راه اندازی این مرکز نشان دهنده توسعه فعالیت های قرآنی دانشگاه در حوزه های آموزشی و کاربردی است.
وی نقش قرآن کریم خاطرشنان کرد: برگزاری نمایشگاه ها، دوره ها، کلاس ها و جشنواره های قرآنی موجب می شود تا قرآن نقش پررنگ تری در زندگی مردم داشته باشد بنابراین نقش حمایتی مسئولین در تامین هزینه های حوزه فرهنگی و فراهم نمودن شرایط در اولویت قرار دارد.

200

کد خبر: 788569

وب گردی

وب گردی