پهلوان: دلیلی ندارد قارداشی با دادگان تماس بگیرد/ فدراسیون تنیس روی میز با سرمربی ما اختلاف داشت

مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فدراسیون تنیس روی میز با سرمربی تیم ما دچار اختلاف بود و این مسئله در نهایت منجر به کناره‌گیری از لیگ برتر شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا پهلوان درباره کناره‌گیری تیم دانشگاه آزاد از لیگ برتر تنیس روی میز اظهار داشت: فدراسیون متاسفانه برخورد مناسبی نکرد. تیم ما چند ملی‌پوش را در اختیار دارد و آنها را آماده می‌کرد، اما برخورد فدراسیون منطقی و حرفه‌ای نبود.

وی افزود: مسئولان فدراسیون یک‌سری مشکلات با سرمربی تیم ما که رئیس هیئت تنیس روی میز استان تهران است، داشتند و این مسائل را به تیم دانشگاه آزاد تعمیم دادند. این در حالی بود که ما نمی‌توانستیم دخالتی در این باره داشته باشیم.

مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی درباره عدم پرداخت مبلغ ورودی لیگ از سوی این تیم به فدراسیون گفت: این موضوع در تیم‌های دیگر نیز وجود داشت، اما به آنها هیچ فشاری وارد نشد. این در حالی بود که برخورد فدراسیون با ما متفاوت بود. البته به نظرم این یک بهانه بود، چون همانطور که گفتم، تیم‌های دیگری نیز وجود داشتند که این مبلغ را پرداخت نکردند.

پهلوان ادامه داد: اصل مشکل فدراسیون با رئیس هیئت که همان سرمربی ما است، بود. ظاهراً هیئت استان تهران اسپانسری جذب کرده که این موضوع مورد قبول فدراسیون نبود و مشکلات نیز از همان جا آغاز شد.

وی درباره صحبت‌های مهردادعلی‌قارداشی، رئیس فدراسیون مبنی بر اینکه محمد دادکان، رئیس باشگاه دانشگاه آزاد به تماس‌ها و پیامک‌های او پاسخ نداده است، گفت: دلیلی ندارد که او بخواهد با دادکان تماس بگیرد.

مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص احتمال عدم تیم‌داری دانشگاه آزاد در تنیس روی میز و همچنین چگونگی پرداخت مبلغ قرارداد پینگ‌پنگ‌بازان این تیم تصریح کرد: البته ادامه یا عدم ادامه حضور در تنیس روی میز هنوز تصمیم نگرفته‌ایم. در خصوص قرارداد بازیکنان نیز باید بگویم که این یک موضوع داخلی است.

601

کد خبر: 788573

وب گردی

وب گردی