قاسمی: انتظار داشتیم مانند روسای جمهور دیگر کشورها با مدال‌آوران المپیک دیدار داشته باشید

کمیل قاسمی، دارنده مدال‌های نقره و برنز سنگین وزن المپیک شب گذشته در جریان ضیافت افطاری ورزشکاران با رئیس جمهور به بیان دیدگاه‌ها؛ نظرات و ارایه پیشنهادات خود در راستای ارتقاء سطح ورزش کشور پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، کمیل قاسمی در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه المپیک قله ورزش قهرمانی است خطاب به رئیس جمهور گفت: از جنابعالی به عنوان فردی علاقمند به ورزش، انتظار داشتیم همانند روسای جمهور دیگر کشورها، بلافاصله بعد از المپیک 2016 برزیل، با 8 مدال آور المپیک دیدار داشته باشید. ورزش‌های مدال‌آور المپیکی، حمایت‌های همزمان معنوی و مادی می‌خواهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشتی ورزش ملی ما است و مردم علاقه ویژه‌ای به این ورزش دارند؛‌ اظهار داشت: از زمان حضور جنابعالی بعنوان رئیس جمهور، کشتی 2 بار قهرمان جهان شده و چندین بار در جام جهانی به مقام قهرمانی رسیده است؛ 3 بار آمریکا را در خاک این کشور شکست داده‌ایم (در این لحظه حضار قاسمی را تشویق کردند) و حتماً آخرین پیروزی آن را در کرمانشاه در دیدار فینال بین تیم‌های کشتی ایران و امریکا به یاد دارید.

دارنده مدال‌های نقره و برنز سنگین وزن المپیک خاطر نشان کرد: این برای جامعه بزرگ کشتی جای سوال است که چگونه همچون تمامی روسای سابق جمهور از ابتدای انقلاب تا دوره قبل از ریاست جمهوری جنابعالی، که بلافاصله پس کسب این افتخارات کشتی، با توجه به جایگاه کشتی، دیداری با قهرمانان تیم‌های ملی کشتی فراهم می‌شد، چنین فرصتی برای تیم‌های ملی پرافتخار کشتی کشور، فراهم نیامده است؟

کمیل قاسمی در پایان گفت: رئیس جمهور عزیز و منتخب مردم سرافراز ایران، کشتی و جامعه کشتی و همه قهرمانان سایر رشته‌های ورزشی برای بزرگی و اعتلای نام ایران در کنار شما هستند.

604

کد خبر: 788640

وب گردی

وب گردی