نادر برهانی مرند "به طرز غریبی" را افتتاح می کند

نادر برهانی مرند نویسنده وکارگردان تئاتر نمایش "به طرز غریبی" به نویسندگی شهاب مهربان و سپهر زمانی و به کارگردانی آوا فیاض را امروز دوشنبه 29 خرداد در پلاتو اجرای تئاتر شهر افتتاح می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی گروه، نادر برهانی مرند نویسنده و کارگردان مطرح تئاتر، نمایش مستند-داستانی "به طرز غریبی" به نویسندگی شهاب مهربان و سپهر زمانی و به کارگردانی آوا فیاض را امروز دوشنبه 29 خرداد ساعت 18 در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر افتتاح می کند.
مدت زمان این نمایش 50 دقیقه است که در خلاصه داستان آن آمده: "بازیگری یه بازی خیلی جدیه که میتونه به طرز غریبی گِیم اُوِرت کنه!". در این نمایش(به ترتیب حروف الفبا) مهدی بوسلیک،مهدی حسینی نیا،اسما رمضانی،سارا شاهرودیان و مریم نقیبی بازی می کنند.
سیاوش پاکراه به عنوان مشاور متن و همچنین عامر مسافر آستانه و فواد خراباتی به عنوان مشاوران کارگردان،فیاض را در این پروژه همراهی می کنند.

"به طرز غریبی" روایتگر داستان های مستندی از علاقمندان به بازیگری و تجربیاتشان در این راه است.آوا فیاض درباره شکل گیری این اثر گفت : "از زمانی که با سمت دستیار کارگردان فعالیت می کردم و شوق علاقمندان به بازیگری را می دیدیم و در کنارش داستان های تلخ و شیرینشان را می شنیدم دوست داشتم مستندی درباره این راه پر فراز و نشیب بسازم، برای تاثیر گذاری بیشتر مدیوم تئاتر را انتخاب کردم.این داستان ها درد و دل تمامی علاقمندان این شغل پر زرق و برق است."
این نمایش فقط دو هفته از 29 خرداد تا 16 تیر ماه در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر اجرا خواهد داشت. هر اجرا تعداد 20 صندلی با بهای 15000 تومان و تعداد محدودی بلیت خارج از ظرفیت با بهای 10.000 تومان دارد.
امیر حسین دوانی (طراح صحنه و لباس)، سینا افشار (طراح گرافیک)، فواد خراباتی (مجری طراح)،محمدصادق زرجویان (عکاس)،آرزو رونقی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)،سبا جزایری (روابط عمومی)،سارا توکلی (مدیر صحنه) این نمایش هستند.
501

کد خبر: 788668

وب گردی

وب گردی