رییس اتحادیه اوراق کنندگان اتومبیل : 30 درصد اوراق کنندگان تا 2 ماه آینده به خاوران منتقل می شوند

رییس اتحادیه اوراق کنندگان اتومبیل گفت: بهره برداری کامل گاراژ ثامن الحجج تا دوماه آینده به اتمام می رسد .

محمد علی رحیمی درباره آماده سازی مکان جدید اوراق کنندگان اتومبیل به خبرنگار ایسکانیوز اظهار کرد: ثامن الحجج گاراژ جدید اوراق کنندگان اتومبیل است که در خیابان خاوران واقع شده و نهایتا در دو ماه آینده بصورت کامل فعالیت های مربوط به ساخت و ساز این پروژه تمام می شود.

وی ادامه داد: تقریبا 30 درصد اوراق کنندگان اتومبیل تا دوماه آینده برای ادامه فعالیت هایشان از شوش به ثامن الحجج می روند.

رییس اتحادیه اوراق کنندگان اتومبیل درخصوص فعالیت فعلی اوراق کنندگان اتومبیل درشوش خاطر نشان کرد: در خیابان شوش هنوزهم عده ای فعالیت می کنند اما کارشان به این صورت است که نمی توانند ماشینی را برای اوراق کردن به گاراژ وارد کنند و تنها قطعات اتومبیل را در این مکان می فروشند و برخی دیگر از آنها نیز به دنبال تعویض شغل هستند.

رحیمی همچنین درباره خودروهای اوراقی افزود: اوراق کنندگان بیشتر خودروهای تصادفی ویا سرقتی که از مرز نمی توانند خارج کنند را اوراق می کنند و قطعاتش را می فروشند.

وی قطعات خودروهای خارجی را قاچاق دانست و اضافه کرد: بطور کلی واردات اجناس اوراق قاچاق محسوب می شود. عده ای این قطعات اوراقی را از دبی وارد می کنند و در بازار به مردم می فروشند. فروش قطعات وارداتی خودرو های خارجی تخلف است.

رییس اتحادیه اوراق کنندگان اتومبیل در پایان درباره اقدامات لازم برای جلوگیری از اوراق غیر قانونی خودرو ها یادآور شد: پس از بهره برداری کامل گاراژ ثامن الحجج با دخالت کامل پلیس و اداره آگاهی تهران بطور کامل ورود و خروج اتومبیل ها را بواسطه دوربین های مداربسته کنترل می کنیم.

خبرنگار: نازنین میرزایی/ انتشاردهنده: آرش محمدی

402

کد خبر: 788755

وب گردی

وب گردی