آموزش میدانی و خانه به خانه 1888 در محلات منطقه 13

مسئول سامانه نظارت همگانی (1888 ) با اشاره به اجرای طرح آموزشی سامانه نظارت همگانی در محلات منطقه 13  از آموزش اصول 1888 به اقشار مختلف مردمی به صورت میدانی وچهره به چهره در بوستان ها و درب منازل خبر داد .

به گزارش ایسکانیوز ملکی ، مسئول سامانه 1888 توسعه و تعمیق نظارت همگانی وافزایش مشارکت و شعار محوری شهروند مسئول و مدیر پاسخگو را به عنوان پل ارتباطی دانست که فاصله شهروندان با مدیران شهری را به حداقل می رساند .

وی از آغاز آموزش اصول 1888 به صورت میدانی و مراجعه حضوری به درب منازل شهروندان و بوستان ها در محلات اسدی ، زاهد گیلانی ، دهقان ، پیروزی ، شورا ، آشتیانی ، سرخه حصار خبر داد.

مسئول سامانه 1888 تصریح کرد : در این طرح شهروندان ضمن آشنایی با فعالیتهای سامانه، اطلاعاتی در زمینه چگونگی نحوه ثبت و پیگیری پیام کسب می کنند.

وی ادامه داد : شهروندان آموزش دیده پیامهای در خواستی خودرا در قالب 4 آیتم ( پیشنهاد و انتقاد و شکایت و تقدیر وتشکر ) در سامانه 1888 ثبت و پیگیری می کنند.

مسئول سامانه 1888 با اشاره به مزایای این طرح اظهار داشت: شهروندان تهرانی به واسطه این سامانه می توانند در تصمیم گیری ها و تعین خط مشیها و برنامه ریزی ها و حل مشکلات و مسایل پیرامون جامعه محلی خود مشارکت فعالانه داشته باشند

وی خاطر نشان کرد : در پایان این طرح ضمن معرفی سامانه ،برشور و کاتولوک جهت مطالعه و آگاهی بیشتر شهروندان از عملکرد1888 توزیع شد.

700

کد خبر: 788914

وب گردی

وب گردی