به گزارش ایسکانیوز ملکی ، مسئول سامانه 1888 توسعه و تعمیق نظارت همگانی وافزایش مشارکت و شعار محوری شهروند مسئول و مدیر پاسخگو را به عنوان پل ارتباطی دانست که فاصله شهروندان با مدیران شهری را به حداقل می رساند .
وی از آغاز آموزش اصول 1888 به صورت میدانی و مراجعه حضوری به درب منازل شهروندان و بوستان ها در محلات اسدی ، زاهد گیلانی ، دهقان ، پیروزی ، شورا ، آشتیانی ، سرخه حصار خبر داد.
مسئول سامانه 1888 تصریح کرد : در این طرح شهروندان ضمن آشنایی با فعالیتهای سامانه، اطلاعاتی در زمینه چگونگی نحوه ثبت و پیگیری پیام کسب می کنند.
وی ادامه داد : شهروندان آموزش دیده پیامهای در خواستی خودرا در قالب 4 آیتم ( پیشنهاد و انتقاد و شکایت و تقدیر وتشکر ) در سامانه 1888 ثبت و پیگیری می کنند.
مسئول سامانه 1888 با اشاره به مزایای این طرح اظهار داشت: شهروندان تهرانی به واسطه این سامانه می توانند در تصمیم گیری ها و تعین خط مشیها و برنامه ریزی ها و حل مشکلات و مسایل پیرامون جامعه محلی خود مشارکت فعالانه داشته باشند
وی خاطر نشان کرد : در پایان این طرح ضمن معرفی سامانه ،برشور و کاتولوک جهت مطالعه و آگاهی بیشتر شهروندان از عملکرد1888 توزیع شد.
700