برگزاری کارگاه مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت بهره وری 

کارگاه مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت بهره وری  ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد. 

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مجید باقرزاده عضو هیات علمی این دانشگاه و مدرس کارگاه مدیریت رفتار سازمانی گفت: امروز مطمئن هستیم که موفقیت سازمان مستقیما به استفاده مؤثر نیروی انسانی بستگی دارد و مدیر موفق مدیری است که بتواند به خوبی از افراد خود بهره برده و توان آنها را بکار گیرد.

وی تصریح کرد: رفتار سازمانی یک رشته مطالعاتی است که تأثیر افراد، گروه ها و ساختار سازمانی را بر رفتار کارکنان مورد مطالعه قرار داده و هدفش بالا بردن مهارت های مدیران برای شناخت علل، پیش بینی و تغییر رفتار افراد در سازمان است.
دکتر صادق ملکی اوارسین مدرس کارگاه مدیریت بهره وری نیز اشاره نمود: ضعف مدیریت از موانع بهره وری است.
عضو هیأت علمی واحد تبریز افزود: ضعف در مدیریت یکی از عوامل اصلی پایین بودن بهره وری در دانشگاه است. عدم آشنایی مدیران با تکنیک ها و فنون برنامه ریزی، سازماندهی، مدیریت منابع انسانی، پاداش و تنبیه، روش های انگیزشی، کنترل، انتخاب نامناسب مدیران در سطوح مختلف، جابجایی مکرر انها و عدم برنامه ریزی دوره های آموزشی، موجب ضعف در مدیریت و نهایتا کاهش بهره وری را بدنبال دارد.
کارگاه مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت بهره وری خردادماه 96 سالجاری به همت شورای زنان فرهیخته دانشگاه ازاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در سالن پروین اعتصامی این دانشگاه برگزار شد.

200

کد خبر: 788989

وب گردی

وب گردی