جزییات برگزاری مصاحبه های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد/جدول

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با اعلام نتیجه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی سال 96 و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی (استعدادهای درخشان) اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن تبریک به داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه علمـی آزمـون دکتـری تخصصـی سـال 96 و دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) این مقطع به اطلاع داوطلبـان آزمـون دکتـری تخصصـی سـال 96 کـه نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمودهاند و همچنین داوطلبان ثبـت نـام کننـده در دوره بدون آزمون (استعدادهای درخشان) این مقطع میرساند نتایج اولیه دوره دکتری تخصصی از طریـق سـامانه www.azmoon.com قابل دریافت میباشد درخصوص فرآیند مصـاحبه توجـه داوطلبـان را بـه نکـات ذیل معطوف میدارد : 1 -ارزیابی اولیه داوطلبان به منظور بررسی احراز شرایط دعوت به مصاحبه براساس نمره کتبـی اکتسـابی در آزمون دکتری تخصصی سال 96 در اولویتهای چهلگانه انتخابی صورت گرفتـه اسـت در ایـن حالـت در صورتی که هر داوطلب در هر یک از انتخابهای چهلگانه خود حدنصاب نمره کتبی را کسـب نمـوده باشد برای انجام مصاحبه معرفی شده است. مـلاک معرفـی داوطبـان دوره بـدون آزمـون کسـب حدنصـاب امتیاز حاصل از معدل برای دعوت به مصاحبه در رشته/محلهای انتخابی میباشد. 2 -در صورتی که داوطلب در یک رشته/گرایش در هر یک از واحدهای دانشگاهی سطح یـک اسـتان حائز شرایط دعوت به مصاحبه شده باشد تنها لازم است برای مصاحبه به واحد دانشگاهی (محـل مصـاحبه) که در کارنامه وی درج شده است مراجعه نماید. بدیهی است مصاحبه انجام شده در یک رشـته/گرایش در هر استان ملاک پذیرش برای کلیه واحدهای دانشـگاهی انتخـابی فـرد در سـطح اسـتان (در صـورت احـراز شرایط دعوت به مصاحبه) در آن رشته/گرایش خواهد بود. 3 -داوطلبانی که در چند رشته/گرایش در یک استان دعوت به مصاحبه شـده انـد لازم اسـت بـرای هـر رشته/گرایش مطابق زمانبندی اعلام شده از سوی واحد دانشگاهی مرکز استان برای مصاحبه مراجعه نمایند. بدیهی است نمره مصاحبه داوطلب در یک گرایش تنها برای همان گرایش معتبر میباشد. 4 -داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته/محل در استان تهران دعوت به مصـاحبه شـده انـد لازم اسـ ت جهت انجام فرآیند مصاحبه در هر رشته/گرایش بـه واحـد دانشـگاهی اعـلام شـده در کارنامـه نتـایج اولیـه مراجعه نمایند. 5 -جدول زمانی مصاحبه دکتری تخصصی در شهر تهران و مراکز استانها به شرح ذیل مـی باشـد. لازم به ذکر است که تاریخ و زمان دقیق مراجعه هر یک از دعوت شدگان به مصاحبه از طریق وب سایت واحـد دانشگاهی محل انجام فرآیند مصاحبه علمی اعلام خواهد شد.

6 -هر یک از داوطلبان دعوت شده به مصاحبه اعم از با آزمون و یا بـدون آزمـون لازم اسـت در زمـان مراجعه برای مصاحبه به واحد دانشگاهی فیش واریز هزینه مصاحبه به مبلغ 700000 ریال را به حسـاب سـیبا شماره 0105645020003نزد بانک ملی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی تهیه و قبل از حضور در جلسـه مصـاحبه به مسئول مربوطه تحویل نماید. داوطلبانی که در بیش از یک رشته/گرایش و در یک یا چند اسـتان دعـوت به مصاحبه شدهاند لازم است برای شرکت در جلسه مصاحبه هر رشته/گرایش/استان مبلـغ 700000 ریـال را به حساب فوق واریز و فیش مربوطه را در زمان حضور جهت فرآیند مصاحبه علمی ارائه نمایند. 7 -عدم مراجعه فرد جهت مصاحبه در یک یا چند رشته/گرایش/استان، منجـر بـه حـذف انتخـاب هـای متناظر در زمان گزینش علمی نهایی از فهرست انتخابهای فرد خواهد شد. 8 -داوطلبان لازم است فرم اطلاعات اولیه را از طریق وب سایت واحد دانشگاهی محل مصاحبه تهیـه و با دقت کامل تکمیل و در زمان حضور در جلسه مصاحبه تحویل گـروه تخصصـی مصـاحبه کننـده نماینـد. کلیه سوابق پژوهشی و آموزشی فرد که در فرم مذکور درج میشود صرفاً با ارائه اصل مدرک معتبر توسط گروه تخصصی قابل ارزیابی میباشد لذا به داوطلبان اکیداً توصیه مـی شـود کـه کلیـه مسـتندات مربـوط بـه سوابق پژوهشی و آموزشی خود را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند. 9 -از آنجایی که معدل و نمره پایاننامه درج شده در زمان ثبتنام در دوره بدون آزمون ملاک دعـوت به مصاحبه داوطلبان قرار گرفته است لذا داوطلبان این دوره لازم است اصل، تصویر مدرک فارغالتحصـیلی و ریز نمرات تأیید شده خود را در زمـان مصـاحبه بـه همـراه داشـته باشـند مطـابق تـذکر صـفحه 6 دفترچـه راهنمای ثبتنام در این دوره ارائـه اطلاعـات نادرسـت توسـط شـخص داوطلـب در زمـان ثبـت نـام تخلـف محسوب گردید و مطابق مقررات با وی برخورد خواهد شد.

201

کد خبر: 789019

وب گردی

وب گردی