نمایشی در ژانر وحشت روی صحنه «شهرزاد»

« خانه بوشاسپ درازدست»، نمایشی در ژانر وحشت از یکم تیرماه روی صحنه می رود.

به گزارس ایسکانیوز، نمایش « خانه بوشاسپ درازدست» به کارگردانی علی اتحاد از پنجشنبه، 01 تیرماه در پردیس تازه افتتاح شده تئاتر «شهرزاد» روی صحنه می رود.
در خلاصه داستان این نمایش که ژانر آن وحشت اعلام شده، آمده است: «خانه‌ی بوشاسپ درازدست» یک بازی است. بازی‌ای که بر محوریت کابوس‌های معمول ما بنا می‌شود. این اثر با پیش‌فرض ما از یک نمایش در شکل معمول متفاوت است. نمایشی است که در آن امکانات رسانه‌های متنوعی مورداستفاده قرارگرفته است. این اثر چهار اجراگر دارد که بستری برای مشارکت مخاطبان و در عین حال شنیدن و تجربه داستان‌هایی با محوریت کابوس را فراهم می‌کند. «خانه بوشاسپ درازدست» ممکن است هر شب متفاوت باشد. مخاطب با انتخاب خود و ریختن تاس همه را به جهان یکی از داستان‌ها می‌برد. در طول نمایش ۳ داستان بر اساس انتخاب مخاطبان اجرا می‌شود. احتمال کمی وجود دارد که مخاطب بتواند در ۲ شب حضور با ۳ داستان مشابه روبه‌رو شود.

رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل، مهگل صفدری و اندیشه فولادوند بازیگران این اثر نمایشی هستند.

عوامل « خانه بوشاسپ درازدست» عبارتند از: تهیه کننده: مجید رحیمی جعفری، آهنگساز: مهدی حسنی، ویدیو: علی پناهی، طراحی هنری: علی اتحاد، طراحی چهره‌پردازی: سارا بلبلی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی: هدیه میرزاده، دستیار کارگردان: سعید هاشم‌زاده، نور: مجید قادری، مشاور رسانه‌ای: کتایون کیخسروی، مدیر صحنه: مصطفی خیراندیشه، دستیار تهیه: رامین اعلایی، طراح تبلیغات: اشکان گله‌داری
عکاس: نیما مرادی، دستیار عکاس: سحر شمسی و دستیار صحنه: محمد عزیزی

« خانه بوشاسپ درازدست» هر شب ساعت 19:30 تا 30 تیر ماه روی صحنه خواهد بود.
501

کد خبر: 789022

وب گردی

وب گردی