سید عباسی: برای قضاوت عملکرد کولاکوویچ زود است

کارشناس والیبال گفت:هنوز زود است که درباره سرمربی تیم ملی قضاوت کنیم چرا که به تازگی به تیم ملی اضافه شده و شناخت کاملی از بازیکنان ایران ندارد و نتوانسته اندیشه های خود را به تیم ملی القاءکند.

جهانگیر سید عباسی در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی گفت: در مقایسه با سال های گذشته نتیجه گیری تیم ملی خوب و رو به رشد نبوده است و باید گفت به لحاظ نتیجه، بودن در رتبه یازدهم از مجموع 12 تیم نتیجه مطلوب و مناسبی نیست. در کل باید عملکرد شاگردان کولاکوویچ مورد ارزیابی و کارشناسی قرار گیرد و نقاط ضعف برطرف تا دیگر شاهد نتیجه گیری ضعیفی نباشیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان تیم ملی افزود: بازیکنان ما همیشه خود را ثابت کردند و والیبال ورزشی تیمی و بسیار هماهنگ است،البته مصدومیت و عدم آمادگی 2 الی 3 بازیکن تاثیر مستقیم برکل تیم می گذارد و تیم ایران از این ماجرا دور نبود، باید گفت که بازیکنان تیم ملی برای رسیدن به این جایگاه زحمت فراوان کشیده اند و درست نیست که بگوییم آنها روحیح جنگندگی نداشتند و کم کاری کرده اند.

کارشناس والیبال در خصوص عملکرد کادر فنی تیم ملی بیان کرد: هنوز زود است که درباره سرمربی تیم ملی قضاوت کنیم چرا که به تازگی به تیم ملی اضافه شده و شناخت کاملی از بازیکنان ایران ندارد و نتوانسته اندیشه های خود را به تیم ملی القاءکند.

604

کد خبر: 789040

وب گردی

وب گردی