اجرای توافقات تهران – لیوبلیانا در مسیر توسعه روابط مشترک ، ضروری است

رییس جمهور هنگام دریافت استوارنامه خانم «کریستینا رادی» سفیر جدید اسلوونی در تهران، سفر سال گذشته رییس جمهور این کشور به جمهوری اسلامی ایران را موجب تحولات مثبت در روابط مشترک دانست و بر ضرورت اجرای توافقات تهران – لیوبلیانا در مسیر روابط رو به توسعه دو کشور تأکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار که روز سه‌شنبه انجام شد، با اشاره به اینکه امروز ظرفیت‌های خوبی در راستای توسعه مناسبات دو کشور وجود دارد که باید با تلاش مسئولان اجرایی شود، گفت: روابط ایران و اسلوونی همواره مثبت بوده و امیدوارم در آینده شاهد توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور در بخش‌های مختلف تجاری، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باشیم.

روحانی همچنین اظهار امیدواری کرد در دوران مأموریت سفیر جدید اسلوونی در ایران شاهد تحولات مثبت در راستای افزایش مناسبات و همکاری‌های دو ملت و دو دولت باشیم.

خانم «کریستینا رادی» سفیر جدید اسلوونی نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهوری کشورمان، گفت: هیچ مانعی در مسیر توسعه روابط و همکاری‌های ایران و اسلوونی وجود ندارد و از هیچ تلاشی برای گسترش مناسبات و اجرای توافقات انجام شده میان دو کشور دریغ نخواهیم کرد.

302

کد خبر: 789093

وب گردی

وب گردی