جلسه هماهنگی برگزاری مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

جلسه هماهنگی برگزاری مصاحبه آزمون دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جلسه هماهنگی برگزاری مصاحبه دکتری تخصصی سال 1396 دانشگاهآزاد اسلامی استان گیلان با حضور دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و مدیران گروههای آموزشی واحد ها و مراکزآموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این جلسه دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت روزه داران وبا تسلیت ایام لیالی قدر و ایام شهادت مولی متقیان ( ع) گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای کسب برکات الهی است و شب‌های قدرچشمه‌های جوشان خیرات و برکات الهی است که باید افراد از این فرصت برای کسب فیوضات الهی تلاش‌کنند. بی‌تردید لیالی قدر بهترین زمان برایتوبه از گناهان و اعمال دنیایی و زدودن زنگار از دل به‌منظور آمادگی برای وصال یار است و کسی که این شب را از دست بدهد به معنای واقعیزیانکار است.

وی با بیان برگزاری مصاحبه رشته های دکتری تخصصی در استانها ، گفت: در پذیرش دکتری این دانشگاه 50 درصد نمره به آزمون کتبی و 50 درصدبه مصاحبه اختصاص داده شده است که از این 50 درصد، 30 درصد متعلق به مستندات و 20 درصد مربوط به مصاحبه علمی است.

دکتر امیرتیموری با اشاره به واحدهایی که مصاحبه دکتری در استان گیلان را انجام می دهند، گفت: در جلسه ستاد اجرایی مصاحبه دانشگاه آزاداسلامی استان گیلان مصوب شد واحد های دانشگاهی لاهیجان، بندرانزلی و آستارا با واحد رشت مشارکت داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: در این جلسه علاوه برانتخاب مدیران گروههای مختلف برگزار کننده مصاحبه نیز تصمیمات لازماتخاذ خواهد شد که بر این اساس باید برای هر رشته گرایش یک مدیرگروه و بین 3 تا 5 نفر عضو هیات علمی واجد شرایط و ترجیحا با مرتبه علمیدانشیار به بالا تعیین شود.

201

کد خبر: 789126

وب گردی

وب گردی