رقابت 11 هزار و 600 داوطلب در مصاحبه دکترای استان آذربایجان شرقی

دکترسیدجواد انگجی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی از رقابت 11 هزار 600 داوطلب در مصاحبه دکترای تخصصی در استان آذربایحان شرقی در 66 رشته تحصیلی در سال 96 خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدجواد انگجی با اشاره به واگذاری فرآیند مصاحبه داوطلبان ورود به مقطع دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی به مراکز استانها گفت: با حسن اعتماد مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار مصاحبه داوطلبان دکترا در سطح استان برگزار می شود که این امر موجب اعتبار بخشی به استانها شده و باید قدر این فرصت را بدانیم و به نحو احسن به وظایف محوله عمل کنیم.

دبیرهیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی افزود: تعداد 11624 نفر داوطلب دکترا در استان آذربایجان شرقی در مصاحبه حضوری شرکت خواهند نمود و در 66 عنوان رشته به رقابت خواهند پرداخت.

دکتر انگجی از تاریخ 3 لغایت 6 مردادماه سالجاری به عنوان زمان برگزاری مصاحبه این استان خبرداد و تصریح کرد: 315 نفر از اعضای هیأت علمی این استان بر اساس تخصص و گرایش و تجربه شناسایی شده اند و بصورت تیم بندی در فرآیند مصاحبه به مدت 4 روز شرکت خواهند نمود که انشا ا... به نحو احسن به وظیفه خطیرشان عمل کنند و بدور از هرگونه اعمال سلیقه به قضاوت بپردازند.

دکتر انگجی با بیان اینکه 50 درصد ارزش نمره به مصاحبه اختصاص دارد ادامه داد: 20 نمره بر طبق سوابق علمی و پژوهشی و 30 نمره براساس میزان پاسخ گویی و توانایی افراد در ارائه مطالب و تسلط به زبان خارجی منظور خواهد شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به تشکیل ستاد اجرای فرآیند مصاحبه و انجام برنامه ریزی های لازم اشاره کرد و بیان داشت: محل مصاحبه داوطلبان دانشکده علوم انسانی و مدیریت و اقتصاد واحد تبریز تعیین گردید و عوامل اجرایی تمهیدات لازم برای برگزاری منظم جلسات، نظیر صدور احکام، تعیین محل استقرار داوطلبان و احیاناً همراهانشان و ... را پیش بینی کرده اند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از داوطلبان خواست اطلاعیه های این استان را که از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به نشانی: http://www.iaut.ac.ir و سایت اداره کل روابط عمومی این دانشگاه: http://pr.iaut.ac.ir منتشرخواهد شد پیگیری و مورد عنایت قرار دهند.

201

کد خبر: 789137

وب گردی

وب گردی