درصورت خطای دیگری از سوی داعش قدرت سیلی ایران دامنه دارتر خواهد بود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی پاسخ موشکی ایران به حمله تروریستی اخیر را تبلوری از ایدئولوژی نظام اسلامی در چگونگی مقابله با دشمن دانست.

محمدمهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی درباره حمله موشکی ایران به گروهک تکفیری در سوریه در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: ایران اثبات کرده نسبت به قدرت بالای نظامی خود فقط در دفاع بهره می گیرد؛ نمی توان نادیده گرفت که در سالهای گذشته علی رغم تقدیم شهدای گرانقدری که خدمات مستشاری در سوریه ارائه می دادند ایران هیچ گاه برای حمایت از آنها حمله مستقیمی به داعش انجام نداد، اگرچه تهدید جدی برای کشور محسوب می شد اما تا زمانی که آنها رسما به کشورمان حمله نکرده بودند حمله نکرد. این موضوع یادآور سیره علوی در پرهیز از آغازگر جنگ بوده است.
وی افزود: اقدام دقیق و سرعت بالای ایران در مقابل حمله تروریستی اخیر در تهران نشان داد که پرهیز ایران اسلامی از جنگ طلبی، ناشی از ضعف آن نیست و در مقطع زمانی اقدام مکفی انجام خواهد شد.

درصورت خطای دیگری از سوی داعش قدرت سیلی ایران دامنه دارتر خواهد بود

اسلامی خاطر نشان کرد: طبیعی است این قدرت اثر بازدارندگی بر کشورهای متخاصم را دارد؛ هرچند این بخش اندکی از توان ایران بوده که ضرورت بروز داشته است اما اربابان داعش اگر خطایی مرتکب شوند، قدرت سیلی ایران دردناک تر و دامنه دارتر خواهد بود.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با پیش بینی اینکه پس از قدرت نمایی ایران فشارها بر برنامه موشکی کشور با اعمال تحریم ها و تنش های منطقه ای بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: اینک اهمیت توان موشکی ایران برای همگان ملموس شده است و زمان نشان دادن وحدت ملی به دشمن است که تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده استکبار هر زمان وحدت ملی ما را مشاهده کرده است، ناگزیر به عقب نشینی از توطئه های خویش بازگشته است.

قدرت دفاعی ایران قطعا از کشورهای عربی بسیار بیشتر است

وی با یادآوری اینکه سرانه بودجه دفاعی ایران از اغلب کشورهای عربی کمتر است، اما قدرت دفاعی ایران بسیار بیشتر از آنها است؛ تصریح کرد: تحریم های کشور در دوره هشت سال دفاع مقدس، منجر به قدرت دفاعی متکی بر تولید داخلی شد که نیاز ما را برای پرداخت هزینه های مالی و سیاسی تأمین اقلام دفاعی به شدت کاسته است. این تجربه که نمادی از تحقق اقتصاد مقاومتی است در دیگر عرصه ها نیز قابل الگوبرداری می باشد، مشروط بر آنکه منافع ملی بر منافع اقتصادی فردی رجحان یابد.

به گزارش ایسکانیوز، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب 28 خرداد ماه در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه، با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داد.

302

کد خبر: 789170

وب گردی

وب گردی