کشف 287کیلو تریاک در محور سرخس به مشهد/سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر دستگیر شد

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در یک عملیات مسلحانه سرکرده یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در کشور  دستگیر و یک محموله سنگین مواد مخدر را از او کشف کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، قاضی مهدی خدابخشی در این باره اظهار کرد: دقایق ابتدایی امروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی طی هماهنگی با قاضی مهدی خدابخشی، جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در یک عملیات مسلحانه سرکرده یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در کشور را دستگیر و یک محموله سنگین مواد مخدر را از او کشف کردند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با اعلام این خبر گفت: این عملیات در دقایق ابتدایی امروز در محور سرخس به مشهد رخ داد که ماموران عمیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با در دست داشتن اطلاعاتی قدیمی دو خودروی سواری که محموله مواد مخدر را از یکی از شهرهای استان جنوبی بارگیری و قصد تحویل آن به مشهد داشتند را شناسایی کردند.

قاضی مهدی خدابخشی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات وارد عمل شدند و در اقدامی ضربتی و عملیاتی مسلحانه دو خودرو را در محور سرخس به مشهد متوقف و یک متهم که سرکرده یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در کشور بود را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در این ماموریت مقدار 287کیلو 300گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در یکی از خودروهای سواری جاسازی شده بود را کشف کردند.

خدابخشی تصریح کرد: تحقیقات در خصوص شناسایی دیگر عوامل این باند و صاحب بار ادامه دارد.

701

کد خبر: 789246

وب گردی

وب گردی