آخرین مهلت شرکت در  جشنواره کتاب سال دانشجویی اعلام شد

دانشجویان و طلاب برای شرکت در بیست و چهارمین دوره جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و بیست و سومین دوره کتاب سال دانشجویان فارسی‌نویس تا پایان تیر‌ماه فرصت دارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، بیست و چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی و بیست و سومین دوره کتاب سال دانشجویان فارسی‌نویس در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی برگزار می‌شود.

دانشجویان و طلاب مولف و مترجم که طی سال‌های 94 و 95 به انتشار کتاب اقدام کرده‌اند می‌توانند آثار خود را تا پایان تیر‌ماه به دبیر‌خانه جشنواره ارسال کنند. علاقه‌مندان بعد از مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی www.isbs.ir مراجعه و تکمیل پرسشنامه الکترونیکی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بخش اصلی این دوره از جشنواره به 6 گروه علوم‌پایه،‌ کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی،‌ علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی اختصاص دارد. بخش ویژه این دوره نیز شامل اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال، فضای مجازی، گردشگری، تجاری‌سازی دانش و فناوری‌های نوین، فرهنگ عمومی، آسیب‌های اجتماعی و مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم است.

نگارستان کتاب
بخش جنبی این دوره از جشنواره نیز نخستین بار با عنوان «نگارستان کتاب» برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این بخش باید تولیدات خود را در قالب عکس، نماهنگ و فیلم کوتاه صد‌ثانیه‌ای با موضوع کتاب و کتابخوانی به دبیر‌خانه ارسال کنند.

502

کد خبر: 789255

وب گردی

وب گردی