بیانیه حماس به مناسبت روزجهانی قدس

جنبش مقاومت اسلامی'حماس' از شهروندان فلسطینی خواست که جمعه هفته جاری به مناسبت روز جهانی قدس در مرزهای باریکه غزه راهپیمایی کنند و اعتراض خود را علیه رژیم صهیونیستی نشان دهند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس با صدور بیانیه ای مطبوعاتی تصریح کرد:ما از ملت فلسطین می خواهیم که جمعه هفته جاری راهپیمایی با شکوهی به سمت موانع مرزی که از بین خواهند رفت، برگزار کنند.
حماس خاطر نشان کرد: هدف از راهپیمایی رساندن این پیام به دشمن است که ما ملتی هستیم درمقابل یهودی سازی، تجاوز و محاصره تسلیم نخواهیم شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در این بیانیه از تمامی ملت های امت عربی و اسلامی خواسته است که در این روز به نشانه همبستگی با قدس و مسجد الاقصی و نیز اعلام حمایت ازملت محاصره شده مبارز فلسطینی در فلسطین اشغالی، خشم خود را(از رژیم صهیونیستی) اعلام کنند.
این جنبش تاکید کرد: ایمان به پیروزی ازعقیده راسخ به وعده خداوند و پیامبر خدا مبنی بر یاری مجاهدان نشات می گیرد و وعده پیامبر ما وعده ای راستین است.
حماس همچنین بر آمادگی همیشگی خود در مسیر آزاد سازی و کرامت و دستیابی به افتخار مشارکت در این پیروزی قطعی تاکید و اعلام کرد که حاضر به کوتاهترین امتیازدهی در زمینه دین و مقدسات نیست.
این جنبش درپایان خاطرنشان کرد: «ما و همه انسان های غیور برعهد و پیمان خود با امت و ملت مان تا تحقق کامل اهداف خود در زمینه آزاد سازی، تعیین سرنوشت و حق مقدس بازگشت به سرزمین آبا و اجدادی پایبند خواهیم ماند.»

ایرنا

کد خبر: 789389

وب گردی

وب گردی