کریمی: برخی شب ها با درد می خوابیدم/ پس از مسابقات لیگ استراحت کافی نداشتم

پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: دردم در ناحیه کمر به قدری بود که گاهی حتی شب ها نمی توانستم به راحتی بخوابم.

به گزارش ایسکانیوز، جواد کریمی درمورد شرایط تیم ملی والیبال جوانان ایران در آستانه رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: چهار بازی در ترکیه انجام دادیم که بسیار خوب بود و توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم. در اردوی اسلوونی روی نقاط ضعف و قوتی که شناسایی شده بود بیشتر کار کردیم. فکر می کنم تا حدود 90 درصد آماده شده ایم تا در مسابقات جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درخصوص شرایط مصدومیت خودش عنوان کرد: با توجه به اینکه پس از مسابقات لیگ استراحت چندانی نداشتم و بلافاصله به اردوی تیم ملی امید رفتم و پس از آن تیم جوانان را در مسابقات کشورهای اسلامی همراهی کردم کمی دچار مصدومیت شدم. دردم در ناحیه کمر به قدری بود که گاهی حتی شب ها نمی توانستم به راحتی بخوابم.

پاسور تیم ملی والیبال جوانان خاطرنشان کرد: مصدومیتم در آغاز اردوی ترکیه و اسلوونی به قدری بود که حتی پزشک تیم چند جلسه اجازه تمرین هم به من نداد. باید تشکر کنم از دکتر احمدی و سایر اعضای کادر فنی که شرایطم را درک کرده و اجازه دادند تا چند جلسه استراحت کنم.

کریمی افزود: تمرینات خاصی برای من درنظر گرفته شده است که امیدوارم تا شروع رقابت های جهانی به آمادگی کامل برسم تا بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم. تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا در پیکارهای جهانی با آمادگی کامل در خدمت تیم ملی باشم.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به شرح زیر است:

جواد کریمی، علی رمضانی، رسول آقچه لی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، شایان شاهسوند، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، علی یوسف پور، طیب عینی و اسماعیل طالبی

اکبر محمدی (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی) مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، مهدی احمدی (پزشک) و محمود محمدی (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان هستند.

604

کد خبر: 789477

وب گردی

وب گردی