طالبی: در اردوی ترکیه به آنچه می خواستیم رسیدیم/ در مسابقات جهانی گروه سختی داریم

لیبروی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: در مسابقات قهرمانی جهان در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل طالبی درمورد شرایط تیم ملی والیبال جوانان ایران در آستانه رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است. حدود دو هفته است که اردوهای تدارکاتی خود را آغاز کرده ایم؛ ابتدا به ترکیه رفتیم و 4 بازی دوستانه برگزار کردیم و توانستیم به آنچه می خواهیم برسیم. کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کرد.

وی ادامه داد: پس از آن هم راهی اسلوونی شدیم و تمرینات منظمی را در این کشور برگزار کردیم. خوشبختانه شرایط آمادگی جسمانی ملی پوشان در حد ایده آلی قرار گرفته است. طبق برنامه کادر فنی صبح ها بدنسازی داشتیم و عصرها هم به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختیم.

لیبروی تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد رقابت های جهانی و رویارویی با ایتالیا در نخستین مسابقه عنوان کرد: در پیکارهای جهانی گروه بسیار سختی داریم و در بازی اول باید برابر ایتالیا قرار بگیریم. ایتالیا حریف قدرتمندی است، اما ما چند جلسه این تیم را آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی به دست آورده ایم. امیدوارم بتوانیم این تیم را در بازی اول شکست دهیم و رقابت ها را با پیروزی آغاز کنیم.

طالبی درپاسخ به این سوال که چه تیم هایی از گروه ایران شانس صعود دارند، گفت: انشالله تیم اول صعود کننده ایران خواهد بود. ضمن اینکه باید بگویم اوکراین هم شرایط خوبی دارد و از تیم های قدرتمند اروپایی است که نایب قهرمان اروپا هم شده است. به هر حال باید دید که شرایط در جریان بازی ها چگونه رقم خواهد خورد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به شرح زیر است:

جواد کریمی، علی رمضانی، رسول آقچه لی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، شایان شاهسوند، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، علی یوسف پور، طیب عینی و اسماعیل طالبی

اکبر محمدی (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی) مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، مهدی احمدی (پزشک) و محمود محمدی (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان هستند.

604

کد خبر: 789484

وب گردی

وب گردی