میزان محبوبیت ترامپ میان جمهوریخواهان در نظر سنجی های اخیر چند درصد است؟

واشنگتن تایمز نوشت محبوبیت ترامپ میان جمهوریخواهان به شدت کاهش یافته است.

به گزارش ایسکانیوز، به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز، نتیجه نظرسنجی سی بی اس نیوز نشان می دهد محبوبیت ترامپ به پایین ترین میزان از زمان تصدی سمت ریاست جمهوری رسیده است که به طور عمده به علت کاهش حمایت جمهوریخواهان از وی است.

نتیجه نظرسنجی جدید سی بی اس نیوز که پانزدهم تا هجدهم ژوئن از هزار و 117 آمریکایی به عمل آورد، و نتیجه آن سه شنبه منتشر شد، نشان می دهد میزان کلی محبوبیت ترامپ، 36 درصد است، و محبوبیت وی در میان جمهوریخواهان از ماه آوریل، 11 درصد کاهش یافته است. در صدمین روز ریاست جمهوری ترامپ، 83 درصد جمهوریخواهان عملکرد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور تایید کردند، در حالی که در نظرسنجی اخیر، میزان این حمایت به 72 درصد تنزل کرده است.

به موجب این نظرسنجی، کمتر از نیمی از آمریکایی ها (44 درصد) معتقدند روس ها برای کمک به انتخاب ترامپ به سمت ریاست جمهوری در انتخابات ایران مداخله کردند. این در حالی است که 31 درصد فکر نمی کنند روسیه اصلاً در این انتخابات مداخله کرده باشد.

نیمی از آمریکایی ها می گویند انتقاد از ترامپ هیچ تاثیری روی نظر آنها درباره وی ندارد، و 71 درصد هم می گویند ترامپ بیش از رؤسای جمهور قبلی آمریکا مورد انتقاد قرار گرفته است.

300

کد خبر: 789538

وب گردی

وب گردی