اورامه مدال‌های برنز و مجموع دسته ۹۴ کیلوگرم را از آن خود کرد/ سرانجام طلسم بی‌مدالی شکست

ملی‌پوش دسته ۹۴ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان به عنوان سومی حرکات دوضرب و مجموع دست یافت.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان و در ششمین روز از این رقابت‌ها، رحامن اورامه ملی‌پوش کشورمان در پیکارهای دسته 94 کیلوگرم گروه A با 9 وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداخت که در پایان در جایگاه سوم دوضرب و مجموع ایستاد.

* حرکت یک‌ضرب:

اورامه حرکت یکضرب خود را با وزنه 152 کیلوگرمی آغاز کرد و به راحتی آن را بالای سر برد. وی در حرکت دوم یکضرب وزنه 157 کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت سوم وزنه 159 کیلوگرمی را نیز با موفقیت ثبت کرد تا با 159 کیلوگرم به رتبه پنجم قناعت کند.

در حرکت یکضرب دسته 94 کیلوگرم فرهادبک سوبیروف از ازبکستان با 180 کیلوگرم اول شد و طلا گرفت. یوهنی تسیخانستو از بلاروس با 171 کیلوگرم دوم شد و مدال نقره را بر گردن آویخت و کایریل پیهوروف از اوکراین با 169 کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد و برنزی شد.

* حرکات دوضرب:

اورامه برای نخستین حرکت وزنه 196 کیلویی را انتخاب کرد که موفق به مهار آن نشد، اما در دومین تلاش وزنه 197 کیلوگرمی را بالای سر برد. اورامه در حرکت سوم نیز موفق به مهار وزنه 205 کیلوگرمی شد تا با مجموع 364 کیلوگرم و عنوان سومی و مدال برنز به کار خود پایان دهد. اورامه در دوضرب نیز با 205 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در پایان حرکت دوضرب یوهنی تسیخانستو از بلاروس با 207 کیلوگرم طلا گرفت و فرهادبک سوبیروف از ازبکستان با 206 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد.

در مجموع نیز فرهادبک سوبیروف از ازبکستان با 386 کیلوگرم قهرمان شد. یوهنی تسیخانستو از بلاروس با 378 کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد. اورامه هم با 364 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

604

کد خبر: 789542

وب گردی

وب گردی