انتقاد اسد از برخی مقامات سوری که به خاطر شرایط جنگی ترسیده‌اند

'بشار اسد' رئیس جمهور سوریه طرح ملی اصلاحات اداری در این کشور را آغاز و از برخی مقامات سوری که به خاطر شرایط جنگی کشورشان 'دچار وحشت شده‌ و ترسیده‌اند'، انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، 'بشار اسد' رئیس‌ جمهور سوریه که ریاست نشست کابینه این کشور در مقر دولت دمشق در 'کفر سوسه' را برعهده داشت، طرح ملی اصلاحات اداری سوریه را کلید زد که هدف از این طرح ایجاد سیستمی واحد و همگون برای تمامی وزارتخانه‌های این کشور است.
اسد در جریان این نشست با بیان اینکه مکانیزم‌های اداری موجود دیگر قابل قبول نیست، از برخی از مسئولان این کشور انتقاد کرد و گفت: از مهم‌ترین اتفاق‌های بد، آن گروه از مسئولان سوریه هستند که در مسیر سنگ اندازی می کنند. آن مسئولان نمونه افراد ترسیده و وحشت‌زده هستند. این افراد تصورات ضد و نقیضی دارند، چرا که نشان می‌دهند، می‌ترسند در حالی که به شهروندان می‌گویند ما از شما محافظت می کنیم.
رئیس‌جمهور سوریه به وزارت‌خانه‌های ذی ربط دستور داد تا تدابیر بازدارنده و لازم را برای متوقف ساختن این اقدام‌ها به کار بگیرند.
اسد گفت: ما افتخار نمی‌کنیم چنین مسئولانی در نهادهای دولت سوریه حضور داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: اسامی افراد فاسد نیز در سطح دولتی و ملی به چشم می‌خورد و باید بررسی دقیقی درخصوص نتایج مبارزه با فساد وجود داشته باشد.
رئیس‌جمهور سوریه افزود: هر فردی گمان می‌کند به این دلیل که در کنار ارتش سوریه در نبرد کنونی ایستاده حق دارد که به شهروندان و دولت و نظام بدی کند، سخت در اشتباه است و ما این را قبول نداریم؛ از نظر ما تفاوتی بین آنها و تروریست‌ها وجود ندارد و ما با قاطعیت و بدون تردید با آنها برخورد خواهیم کرد.

ایرنا

کد خبر: 789546

وب گردی

وب گردی