نفرات برتر بیست و دومین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت واحد تبریز

بیست و دومین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت (س) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد نریمانی راد معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تبریز گفت: آزمون شفاهی قرآن وعترت در دو بخش خواهران و برادران با حضور 170 نفر از دانشجویان-استادان و کارکنان واحد تبریز برگزار شد.
وی افزود: این مسابقات در 10رشته: ترتیل،تحقیق، اذان، تواشیح، حفظ کل، حفظ 20جزء، حفظ 10جزء، حفظ 5جزء، حفظ سه جزء متوالی و حفظ جزء 30 برگزار شد که نفرات برگزیده به مرحله استانی راه یافتند.
دکتر نریمانی گفت: در بخش دانشجویان در رشته ترتیل :مهران عباسی، غلامرضا قوچی و مریم مصور، در رشته تحقیق: فرهاد موذن، علی فتحی و سمیرا مهدیان، در رشته حفظ کل: لیلا عاشقی، در رشته حفظ 20 جزء: محمدتقی اصدقی و فریبا زمانی، در رشته حفظ 10 جزء: مسعود موذن و محدثه عابدی، در رشته حفظ 5 جزء: سیدحسن حسینی لر و الهیه موسوی و در رشته حفظ 3 جزء متوالی: خانم نعیمه شیره پز به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تبریزادامه داد: در بخش اساتید در رشته ترتیل: صابر آسایش، محمود باحجب، رعنا وحدانی و لیلا حامدی نسب، در رشته تحقیق: اکبر شوقی و مینا وحدانی، در رشته حفظ کل: یعقوب پورجمال و سمیه رضایی ارجمند و در رشته حفظ 5 جزء: سکینه محمدپور برتر شدند.
وی تصریح کرد: در بخش کارکنان نیز در رشته ترتیل: ابوالفضل قربانزاده، حبیب اله آخوندی و سمیه صدیق و در رشته تحقیق: میرسعید اوجاقی و محرم پورمیسور به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
آزمون شفاهی قرآن وعترت در مسجدحضرت امیرالمومنین علی(ع) و سالن استادشهریار واحد تبریز برگزار شد.

200

کد خبر: 789589

وب گردی

وب گردی