حمایت همه‌جانبه از اقدام قاطع سپاه در تلافی حملات تروریستی دشمنان

همزمان با روز جهانی قدس، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ضمن دعوت از آحاد مردم جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس از مواضع حکیمانه ومقتدرانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی و  اقدام به موقع و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تلافی اقدامات مذبوحانه دشمنان کور دل حمایت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با روز جهانی قدس، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ضمن دعوت از آحاد مردم جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس از مواضع حکیمانه ومقتدرانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی و اقدام به موقع و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تلافی اقدامات مذبوحانه دشمنان کور دل حمایت کردند.

متن کامل بیانیه هیات رئیسه، استادان، کارکنان، دانشجویان و بسیج اساتید، بسیج دانشجویی ، بسیج کارکنان ، تشکل های سیاسی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به شرح زیر است:

"بسمه تعالی

« مسلمانان، روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشور های اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سردهند، هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فراخواهد گرفت.» امام خمینی «ره»

اکنون پس از گذشت 38 سال از انقلاب کبیر اسلامی ایران، روز جهانی قدس این میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام و خروش آزاد مردان جهان در حمایت از آرمان ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود. این واقعه، حماسه‌ی فریاد رعدآسای یک بزرگ مرد الهی است که قلب تاریک جهان خموده را شکافت و همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه درکشورهای اسلامی طنین افکن شد و مسیر مبارزه‌ی بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

این روز نه تنها یادآور فریاد دلهای سوخته مسلمانان جهان در برابر دنیای زرو زور وتزویر که عرصه ای برای نشان دادن فرهنگ عاشورائی مردم آزاده جهان و دفاع ازشرف و کرامت انسانی و ارزش‌های مقدس اسلامی‌ می باشد.

قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

دراین روز بزرگ، قدرت خداوند درگام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج وخروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌یابد.

امسال درحالی به پیشواز این روز الهی می رویم که دست دشمنان عبری، عربی وغربی آغشته به خون هم وطنان مظلوممان بوده واین غده سرطانی بیش از هر زمانی روح خبیث خود را نشان داده است.

ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار ضمن تقدیر و تشکر از مواضع حکیمانه ومقتدرانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی از اقدام به موقع و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تلافی اقدامات مذبوحانه دشمنان کور دل حمایت نموده ومراتب سپاسگزاری خود را اعلام می داریم. همچنان تحرکات اخیر مقامات آمریکائی نشان داد که آنها در موضع دشمنی خود با مردم ایران اصرار داشته واز هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنند وهرگاه مارا در موضع ضعف احساس کردند دشمنی خودرا بیش از پیش نشان دادند، لذا می باید با همدلی بیشتر وپافشاری بر آرمانهای معمار بزرگ انقلاب اسلامی در صحنه حمایت از نظام حاضر وفعال باشیم."

200/202

کد خبر: 789591

وب گردی

وب گردی