مراسم گرامیداشت شهید چمران و بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و بسیج اساتید با حضور حجت الاسلام والمسلمین جوانمردزاده توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه برگزار گردید.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جوانمردزاده مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان خوزستانبا تأکید بر نقش مؤثر اساتید در تعلیم و تربیت جوانان جامعه گفت: شهید چمران نمونه بارز یک استاد کامل علمی و فرهنگی و بسیجی واقعی در عرصه علم، دانش و جهاد بود.

وی در ادامه با بیان جایگاه حق و باطل و اینکه جنگ میان حق و باطل همیشه وجود داشته افزود: جهان آمیزه‌ای از حق و باطل است و باطل به سبب فریبکاری و نیرنگ بازی همواره خود را حق مطلق و محض نشان می‌دهد، در قرآن کریم، کلمه حق را در مقابل باطل و ضلال بکار برده است، حق همیشه متکی به خود است، اما باطل از آبروی حق مدد می‌‌گیرد و سعی می‌‌کند خود را به لباس او درآورد و از حیثیت او استفاده کند.باطل همانند کف سیلاب است. لحظاتی چند خودنمایی می‌‌کند و بالا و پایین می‌‌رود و سپس متلاشی و نابود می‌‌شود و چیزی جز آب پاک و سرچشمه اصیل آن باقی نمی‌‌ماند.

200/202

کد خبر: 789616

وب گردی

وب گردی