جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار شد

رییس واحد آزادشهر در جلسه ستاد اقامه نماز واحد گفت :از ویژه گی‌های بارز محبان و شیفتگان امام حسین (ع) برپایی نماز اول وقت است.

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در جلسه ستاد اقامه نماز واحد که با حضور مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان ، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد و جمعی از مسئولان برگزار شد گفت : یکی از نشانه های بارز و درخشان محبان و شیفتگان امام حسین (ع) برپایی نماز اول وقت است چرا که سیدالشهدا در واقعه کربلا در کوران جنگ با شنیدن اذان دست از جنگ کشید و به نماز برخاست و سپس فرمودند که جنگ ما با کفار برای حفظ نماز و برپایی نماز اول وقت است.

دکتر سید مهدی حسینی با اشاره به حضور چشمگیر استادان و دانشجویان در حضور نماز اول وقت در واحد افزود: اهتمام به نماز اول وقت و پرداختن به معارف و الگوهای دینی و نشر معنویت اسلامی در بین دانشجویان از وظایف ما و مسئولان فرهنگی واحد خصوصا استادان گروه معارف اسلامی بوده که در این خصوص نقش بسزایی ایفا خواهند کرد.

دکتر حسینی با اشاره به پروژه نیمه تمام مسجد واحد گفت: مشارکت در ساخت مساجد ، نوعی صدقه جاری است که در اسلام بسیار تأکید شده است و ثوابی که از این راه به اشخاص کمک کننده میرسد بعد از مرگ و تا روز قیامت نیز ادامه دارد و ما نیز انتظار داریم که مراکز مرتبط و اشخاص نیکوکار در اتمام مسجد باقرالعلوم واحد آزادشهر که 59 درصد پروژه آن انجام شده است یاری دهنده باشند و ثوابی از این کار خیر نصیب آنان بشود.

مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان آزادشهر نیز با تقدیر از عملکرد واحد آزادشهر در برگزاری جلسات مرتبط به اقامه نماز و پرداختن به مسائی فرهنگی اظهار کرد: خداوند اولین سئوالی که در روز قیامت از بنده گانش خواهد پرسید بجای آوردن نماز خصوصا نماز اول وقت است پس برپایی نماز از واجبات و خشوع در برابر عظمت خداوندی است.

نصراله سمیعی برگزاری نشست های دانشجویی و فرهنگی را در ترویج و جذب بیش از پیش دانشجویان در نماز جماعت را مهم برشمرد و گفت: نماز در زندگی شخصی دانشجویان که آینده سازان میهن اسلامی هستند تأثیرات زیادی دارد و موجب میشود که ناپاکی‌ها را از دل‌ها بزداید و آنان را برای ساختن یک جامعه سالم و دینی آماده کند.

200

کد خبر: 789617

وب گردی

وب گردی