حجت الاسلام خرسند: حمله سپاه به تروریست ها پاسخی به رجزخوانی های آمریکا بود/دشمنان ایران حد و اندازه خود را بشناسند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با سیلی بعدی ایران به دشمن، نظام های قدیم مانند عربستان سعودی بساطشان را باید در منطقه جمع کنند پس سرعقل بیایند و حد و اندازه خود را بشناسند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این که حمله موشکی سپاه به دیرالزور یک اقدام چند جانبه بود، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: این حمله قبل از این که تنبیهی برای تروریست ها باشد پیامی برای حامیان تروریست به ویژه آمریکا و نوکران آمریکا در منطقه بود که جمهوری اسلامی نسبت به تنبیه متجاوز تعارف ندارد و متجاوز را در هرجایی از دنیا تنبیه خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ایران نسبت به اظهارات مقامات آمریکایی عقب نشینی نخواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به این که جمهوری اسلامی در توسعه فناوری موشکی خود جدی است، تصریح کرد: دنیا متوجه توسعه فناوری موشکی و صنایع دفاعی ایران شد، اینگونه تجهیزات موشکی را هر کشوری ندارد و الحمدالله با کمک روحیه انقلابی که فرزندان حزب اللهی نیروهای مسلح و صنایع دفاعی ما دارند به پیشرفت بزرگی دست پیدا خواهیم کرد.

تروریست ها از سیلی جانانه و بزرگ جمهوری اسلامی بترسد

خرسند با بیان این که امنیت هر کشوری ناموس آن کشور است و تعارف بردار نیست، افزود: چهار تروریست ماموریت پیدا می کنند که ترقه بازی کوری در تهران راه بیندازند، این گونه نیست که بزنند و بروند، به فرموده مقام معظم رهبری "دوره بزن و در رو" تمام شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با این مضمون که "دشمن نمی‌تواند به ما سیلی بزند، ما به آن‌ها سیلی خواهیم زد" گفت: حمله موشکی سپاه به دیرالزور سیلی کوچک جمهوری اسلامی بود، آمریکا، عربستان و حامیان تروریست ها از سیلی جانانه و بزرگ جمهوری اسلامی بترسند که اگر روزی اقتضا کند با آن سیلی بساط پایگاه های آمریکا در منطقه جمع و ابهت دروغین آمریکا و کدخدایی آمریکا فرو خواهد ریخت.

با سیلی بعدی ایران به تروریست ها، عربستان باید بساط خود را در منطقه جمع کند

خرسند افزود: با سیلی بعدی ایران به دشمن، نظام های قدیم مانند عربستان سعودی بساطشان را باید در منطقه جمع کنند پس سرعقل بیایند و حد و اندازه خود را بشناسند؛ تروریست ها بداند که با جمهوری اسلامی و ملت ایران باید با زبان عزت و کرامت سخن گفت نه با زبان زور و تهدید.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: برخی فریب خوردگان حساب دستشان بیاید که جمهوری اسلامی قوی است و امید به داخل کشور داشته باشید نه به خارج از کشور و بدانید که آمریکا قابل اعتماد نیست.

نیروهای مسلح کشور دشمن را از تجاوز به خاک ایران پشیمان خواهند کرد

خرسند افزود: دشمن قلدر را باید سیلی به گوشش نواخت تا از مستی و رذالتی که دارد خارج شود و جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران، نیروهای مسلح و ارتش آمادگی دارند تا در زمان لازم توانایی خود را نشان دهند، زیرا نیروهای مسلح با کسی تعارف ندارند و دشمن را از تجاوز خود انشالله پشیمان خواهند کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان این که حمله سپاه به تروریستها پاسخی به رجزخوانی های آمریکا بود، تاکید کرد: ما این موشک ها را در تحریم ساختیم، بنابراین دشمنان بدانند که تحریم در عزم ما اثری ندارد ما فرزند رمضان و عاشورا هستیم و این تحریم ها عزم ما جزم می کند، این تحریم ها نمی تواند جلوی یک ملت مصمم را بگیرند و این حرکت سیلی کوچک ملت ایران به دشمنان بوده است، دشمنان از سیلی بزرگ و جانانه ملت ایران بترسند.

302

کد خبر: 789683

وب گردی

وب گردی