حزب همبستگی ایران اسلامی طی بیاینه‌ای به مناسبت یوم‌الله روز قدس تاکید کرد: روز جهانی قدس به عنوان پرچم دفاع از مظلومیت و نماد مقاومت اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، حزب همبستگی ایران اسلامی با انتشار بیانیه‌ای آحاد مردم کشور عزیزمان را به حضور گسترده در راهپیمایی گرامیداشت این یادگار ماندگار امام راحل دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس به عنوان پرچم دفاع از مظلومیت و نماد مقاومت اسلامی یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) است که با آینده نگری هوشمندانه و با توجه به آموزه های مترقی اسلام ناب محمدی ضمن معرفی رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک همه مسلمانان جهان بر مبارزه مداوم با هرگونه تفکر استکباری و پدیده شوم استعمار و اشغالگری تاکید می‌کند.

این بیاینه می‌افزاید: آرمانی که امام راحل برای رهایی قدس به عنوان قبله اول و قلب تپنده مسلمانان جهان مطرح کردند تنها آزادسازی یک سرزمین نبوده بلکه در مراتبی برتر تدوین نقشه راهی است برای مبارزه ای همیشگی و مقدس در مسیر تحقق آزادی و عدالت و نفی هرگونه سلطه‌پذیری و مبارزه بی‌امان با استیلای استعمارگران جهانی در سایه وحدت و یکپارچگی امت واحده اسلامی.

حزب همبستگی در بیانیه خود تاکید کرده که تداوم خباثت‌های صهیونیست‌ها در به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین که با شهرک سازی‌های غاصبانه همراه شده است و همچنین همراهی شرارت بار این رژیم جعلی با برخی کشورهای مرتجع منطقه در حمایت از تروریست‌های تکفیری و ایجاد درگیری و نفاق در میان کشورهای اسلامی، اهمیت حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت و تقویت همبستگی مسلمانان را در این ایام دو چندان کرده است.

حزب همبستگی ایران اسلامی با اظهار تاسف شدید از وقایع خونبار منطقه که با دسیسه‌های پشت پرده صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی و برپایه جهالت برخی کشورهای مرتجع منطقه به ویژه حکام سعودی در حال رخ دادن است، گرامیداشت روز جهانی قدس توسط تمامی آزادی‌خواهان و آزاد اندیشان در سراسر جهان را در جهت حمایت از مستضعفان و به خصوص مردم مظلوم فلسطین امری ضروری تلقی می‌کند.

در این بیانیه می‌خوانیم: بی شک در عرصه داخلی نیز پس از برگزاری شکوهمند انتخابات 29 اردیبهشت که تصویری از وحدت و حمایت همه جانبه از نظام مقدس اسلامی و تاکید بر تداوم راه تدبیر و امید و تعامل عزتمندانه با جهانیان بود، حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس پیامی روشن از همدلی و همراهی و بیانگر وحدت خدشه ناپذیر ملت و مسئولان نظام اسلامی است.

حزب همبستگی با گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و به خصوص شهدای تروریستی 17 خرداد، مراتب حمایت و تقدیر خود را از تمامی نیروهای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی که همچون ایام دفاع مقدس مخلصانه در راه ایجاد آرامش و امنیت کشور عزیزمان به فداکاری و ایثارگری می‌پردازند اعلام داشته و پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های تکفیری که پیامی آشکار به حامیان جهانی و منطقه‌ای دشمنان ایران اسلامی بود را موجب عزت و افتخار می‌داند.

اعضای حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های متعالی و مقدس امام راحل عظیم الشان و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب، از همه احزاب و گروه‌های سیاسی و آحاد مردم همیشه در صحنه برای حضوری پرشور، حماسی و آگاهانه در جهت دفاع از همه مظلومان عالم به خصوص مردم ستمدیده فلسطین دعوت به عمل آورده و همگام و همراه ملت عزیز ایران و همه آزدای‌خواهان استکبار ستیز در سراسر جهان در این امر مهم حضوری فعال خواهند داشت.

کد خبر: 789733

وب گردی

وب گردی